معاون ساماندهی امور جوانان:

جوانان بزرگترین ثروت ملی کشور هستند

معاون ساماندهی امور جوانان با صدور پیامی فرارسیدن روز جوان را به همه جوانان تبریک گفت.

جوانان بزرگترین ثروت ملی کشور هستندبه گزارش حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با صدور پیامی فرارسیدن روز جوان را به همه جوانان تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته سرو بوستان ایستادگی، زیباترین گل باغ حسین (ع ) گلستانی از زیباترین گل های فداکاری! و دریایی از آبیِ عطوفت، که به حسن انتخاب روز جوان نامگذاری شده است بر دختران و پسران و بر همه جوانان عزیز مبارک باد.

جوانان ، اراده ای سترگ دارند و دل هایی دریایی و بزرگ ؛ که می توانند در آرامش سر سبز عشق ، نیکی ها و زیبایی ها را بسرایند و دری به خانه خورشید بگشایند . جوانان، سرمایه ای بی بدیل هستند، که جامعه را به آینده‌ای روشن می‌برد. جوان، با دست های توانمندش، هیچ آرزویی را محال نمی داند و چشم های خوش بین همیشه‌اش، هیچ مقصدی را دور نمی‌انگارد .

جوانان بزرگترین سرمایه ملی هر کشور هستند و بسیار به جاست که به پرورش و شکوفایی آن‌ها در هر جامعه‌ای که هستند توجه ویژه‌ای گردد. تاریخ 40ساله انقلاب اسلامی روایت گر توانایی و همت بلند جوان ایرانی است. بدون تردید امام راحل نیز با ایمان و اعتماد به همین نیروی جوانان برومند و انقلابی توانست انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و 8سال دوران پرافتخار و نورانی دفاع مقدس را به ثمر رسانده و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان بیاورد و پس از ایشان تعابیر مقام معظم رهبری درخصوص ظرفیت ها و توانمندی های عظیم جوانان و تاکیدات مستمر ایشان در استفاده از این نیروی عظیم و اثر بخش بر هیچ کس پوشیده نیست. از این رو می توان جوانان را بزرگترین ثروت ملی کشور دانست.

امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا بتواند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را فتح کنند و مدیران باید با باور و اعتقاد به این توانمندی و استعداد، میدان و فرصت شکوفایی و به ثمر رسیدن این پتانسیل ها و انرژی های نهفته را فراهم کنند.

امید است با جوان باوری و جوان یاوری که مشی دولت تدبیر و امید است بتوانیم زمینه ساز تعالی و شکوفایی جوانان عزیز را فراهم سازیم.»

انتهای پیام/

 

پیام معاون ساماندهی امور جوانان به مناسبت روز جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار