آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

تسریع در تکمیل پروژه ها / مترو در اختیار مردم قرار گیرد

آیت‌الله علوی گرگانی گفت:پروژه‌های باقیمانده باید سریع‌تر به سرانجام برسد و مترو نیز در اختیار مردم قرار گیرد تا مشکلات برطرف شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه در زمانی که از شورای پنجم گذشته موفقیت‌های خوبی به دست آمده است گفت: امیدواریم در ادامه مسیر نیز بیش از پیش خدمت به مردم و کسب موفقیت در این زمینه در دستور کار باشد.

وی با اشاره به برخی کارهای نیمه کاره و نیازهای شهر قم، بر ضرورت رعایت اولویت‌های شهر تاکید کرد و افزود: باید دید در شرایط فعلی جامعه چه کاری در اولویت است و چه چیزهایی دست و پای مردم را گرفته که باید در دستور کار باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه تلاش همگان باید بر این باشد که باری از دوش مردم برداشته شود تصریح کرد: همه به دنبال این باشند که باقیات صالحات از خود به جای بگذارند و مردم به خوبی از شما یاد کنند.

وی با اشاره به مشکل پروژه شهید کاظمی بیان کرد: این زمین بزرگ سال‌ها خالی رها شده و باید به موقعیت این پروژه دقت داشت که در مرکز شهر بوده و هرچه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری مدیریت شهری عنوان کرد: قبلا شورای شهر وجود نداشت و تمام کارها در اختیار شهردار بود اما امروز بستری فراهم شده تا شورای شهر کمک شهردار باشند تا خدمت به مردم سرعت و کیفیت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه تقابل بین شهرداری و شورای شهر بسیار خطرناک است افزود: در برخی از شهرهای کشور این مشکل وجود دارد و این تقابل موجب زمین ماندن کارها می‌شود.

این مرجع تقلید گفت: پروژه‌های باقیمانده باید سریع‌تر به سرانجام برسد و مترو نیز در اختیار مردم قرار گیرد تا مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/ح

شورا و شهرداری از تقابل آرا و اقدامات پرهیز کنند/لزوم تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار