آیت الله نوری همدانی عنوان کرد؛

ایجاد مرکزی درلبنان برای معرفی امام موسی صدر به مردم

آیت الله نوری همدانی گفت:در لبنان مرکزی بنام امام موسی صدر باید ایجاد شود تا آثار،کتب و خدمات ایشان به مردم لبنان عرضه شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس موسسه امام موسی صدر که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بسیار خوب و بجاست که مرکزی برای انتشار آثار امام موسی صدر به‌منظور بیان و انتشار آثار ایشان برقرارشده است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: دولت ایران باید همت کند تا امام موسی صدر پیدا شود، در تمامی جلساتی که در سفری که به لبنان داشتم نام نیک، خدمات و اخلاق آیت‌الله صدر در آنجا برقرار بود، در همان لبنان مرکزی بنام امام موسی صدر باید ایجاد شود تا آثار، کتب و خدمات ایشان به مردم لبنان عرضه شود.

وی با بیان عظمت و عزت خاندان صدر بیان کرد: باید عزت و عظمت این خاندان در نظر گرفته‌شده و افرادی در این راستا تربیت شوند چراکه با رونق بخشیدن به این مرکز می‌توان این مرکز را به یک مرکز خدماتی تبدیل کرد که نام و آثار ایشان برقرار شود.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام امام موسی صدرعنوان کرد: شخصیت، افکار و اندیشه امام موسی صدر بسیار در زمان خود اثرگذار بود، و ایشان یک عنصر برجسته‌ای بودند امیدواریم ایشان بازگشته تا بیشتر از آراء و اندیشه‌هایش استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

دولت ‌برای پیدا‌شدن امام موسی صدر همت کند‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار