برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در بقاع متبرکه خراسان رضوی

جشن میلاد امام زمان (عج) در شب و روز شام ولادت در ۸۵ بقعه متبرکه خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در بقاع متبرکه خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  حجت الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) افزود: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به این مناسبت در بقاع شاخص استان در نظر گرفته شده است و اجتماع بزرگ منتظران در ۱۵ بقعه شاخص استان و برپایی نماز جماعت در شب و روز میلاد از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

وی گفت: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه آذین‌بندی شدند و تعداد ۱۸۰۰ پرچم و ۱۰ هزار متر ریسه در محلات شهر مشهد، بقاع متبرکه و مساجد جهت تبلیغات محیطی و آذین بندی مناسب با ایام جشن نیمه شعبان توزیع و نصب شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: تهیه هدایای فرهنگی ویژه نیمه شعبان، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با موضوع آثار مهدویت در جوار آستان مقدس امام زادگان از دیگر برنامه‌های فرهنگی این ایام است.
ایزدی گفت: مراسم احیای نیمه شعبان، برپایی ایستگاه صلواتی به همراه پذیرایی شربت و شیرینی، قرائت دعای ندبه با دعوت از مداحان برجسته کشوری در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.  

وی افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ایجاد فضای معنوی برای زائران و مجاوران بقاع متبرکه استان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به مناسبت میلاد امام زمان (عج) مسابقه بزرگ منتظران ظهور در بقاع متبرکه برگزار می‌شود و به ۱۴ نفر از برندگان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

انتهای پیام//م. ن

جشن میلاد امام زمان (عج) در بقاع متبرکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.