انتصاب فرماندارخاش

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان یوسفی را به عنوان فرماندار جدید خاش معرفی کرد.

هادی مرعشی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  با اشاره به اینکه مطالبه گری و انتقاد از دولت و پاسخگوئی به شکایات مردم همواره مورد توجه دولت و دولتمردان است گفت: نمایندگان مردم در مجلس و دولتمردان وظیفه دارند برای مردم کار کنند و از مباحث جناحی و حزبی فاصله بگیرند و مردم محور باشند تا خدمات شایسته‌ای در جامعه ارائه شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های دولتمردان و شورا‌ها و نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نگاه ویژه دولت در کنار هم ماندن و دور شدن از اختلاف و تفرقه است و قطعا دولتمردان علاقه‌مند به حضور در جمع مردم و خدمت کردن به آحاد جامعه هستند.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: استاندار نگاه ویژه و محترمانه‌ای به مردم خاش دارد و آگاهانه اوضاع منطقه را از دور و نزدیک رصد می‌کند.

مرعشی ادامه داد: توصیه به تقوای الهی و رعایت اخلاق از دستورات دینی است و انتظار داریم زمامداران و حاکمان در دولت اسلامی انصاف را رعایت و حق و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند و همواره حقیقت و استفاده از ظرفیت انسان‌های نیکوکار و توانمند را برجسته ببینند.

وی تاکید کرد: خشکسالی‌ها به استان خسارت‌های زیادی وارد کرده لذا در دولت به جبران این خسارت‌ها و تلاش برای اشتغال زایی و رونق تولید و حمایت از تولیدات داخلی توجه می‌شود.

وی اهمیت حمایت از دولتمردان را با هدف رفع مشکلات و ارائه خدمات شایسته به مردم مورد تاکید قرار داد.

حمیدالدین یوسفی فرماندار جدید شهرستان خاش نیز از حضور حماسی مردم مرزدار این شهرستان و حفاظت از کیان میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب قدردانی کرد و گفت: حرکت به سمت تعالی و کمال و تکثرگرایی و احترام به هم نوع ویژگی برجسته مردمی است که به اسلام و کشور نگاهی ویژه دارند.

انتهای پیام/گ

انتصاب فرماندارخاش

برچسب ها: انتصاب ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار