پیش بینی ۵ برنامه صبح و نشاط در استان مرکزی

۵ برنامه صبح و نشاط در استان مرکزی در سال ۹۷ برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حقدادی مدیر کل تربیت بدنی استان مرکزی در آخرین جلسه برنامه ریزی ورزش همگانی صبح و نشاط تفرش ازپیش بینی ۵ برنامه صبح و نشاط در استان مرکزی در سال ۹۷ خبرداد.

حقدادی افزود: برنامه صبح و نشاط ظرفیتی مناسب هم از بعد فرهنگی و هم بعدافزایش نشاط اجتماعی دراستان مرکزی است.

وی بر تامین برق ۶۰ آمپر برای جایگاه و خط تلفن و‌ای فای در روز برگزاری مراسم صبح و نشاط تاکید اضافه کرد: پیش بینی شده خوابگاه برای ۷۰ نفر و انجام امور تبلیغاتی در سطح شهر تفرش توسط اداره ارشاد و شهرداری انجام شود.

حسینی نماینده مجلس تفرش فراهان آشتیان هم گفت: همه برای ظرفیت‌های شهرستان تفرش در این برنامه فرهنگی اجتماعی مسئول هستندو در این برنامه در کنار شهر تفرش روستا‌ها هم باید دیده شوند و بری حمل و نقل روستائیان وسیله ایاب و ذهاب در نظر گرفته و از این ظرفیت برای نشان دادن قدرت گردشگری شهرستان استفاده شود.

میرزایی فرماندار تفرش هم گفت: تاکنون ۵ کمیته راهبردی درباره ورزش همگانی کمیته فرهنگی، تبلیغاتی با نظارت شهرداری، اسکان بامدیریت دانشگاه تفرش، امنیتی، ورزشی به منظور برنامه صبح ونشاط تشکیل شده است.

وی افزود: از پیشکسوتان، و خانواده معظم شهدا و خیرین دعوت به عمل بیاید و ۲۵ هزاربرگه قرعه کشی برای آنروز در نظر گرفته شده است.

ورزش همگانی صبح و نشاط تفرش دومین برنامه صبح و نشاط استان مرکزی است که قرار است ۲۱ اردیبهشت در ارتباط زنده با شبکه ۳ سیما برگزارشود.

انتهای پیام/ج

آخرین جلسه برنامه ریزی ورزش همگانی صبح و نشاط تفرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.