آقازاده؛

کارگروه نشاط اجتماعی در شهرستان‌های استان مرکزی برگزار می‌شود + عکس

استاندار مرکزی از برگزاری کارگروه نشاط اجتماعی در شهرستان‌های استان مرکزی خبرداد.

 سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه جلسه  کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی این استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   گفت: در سال جاری باید در شهرستان‌ها با مسئولیت فرمانداران کارگروه نشاط اجتماعی با عضویت تمام دستگاه‌ها با هدف کاهش افسردگی و توجه به جوانان برگزار شود.

آقازاده افزود: باید امید و نشاط در جامعه جایگزین افسردگی شود وتزریق نشاط به جامعه عامل محوری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افسردگی و افزایش امید در بین مردم است.

وی اضافه کرد: جامعه عاری از نشاط نمی‌تواند مسیر توسعه متوازن را به درستی بپیماید و نیاز است که این مولفه مهم روز به روز در لایه‌های جامعه گسترش یابد.

دامنه نشاط اجتماعی در استان مرکزی در حدانتظار نیست

استاندار مرکزی ادامه داد: به گواه مستندات پژوهشی دامنه نشاط اجتماعی در استان مرکزی در حدانتظار نیست و نیاز است که محرک‌های هدفمندی در این راستا پی گرفته شود و اصحاب اندیشه و هنر می‌توانند در بهبود امید و نشاط جامعه نقش آفرین باشند.

وی بیان کرد: نشاط آفرینی در جامعه در چارچوب قوانین نیاز روز استان به ویژه جوانان است که دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه به صورت جدی ورود پیدا کنند.

برای ایجاد نشاط در جامعه باید راهکار‌های عملی ارائه شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این جلسه گفت:: در راستای ایجاد نشاط در جامعه باید راهکار‌های عملی ارائه شود و در کنار برنامه‌های کوتاه مدت برنامه‌های عملیاتی در این خصوص داشته باشیم.

حقیقی افزود: جوانان بیشترین نقش را در نشاط در جامعه می‌توانند ایجاد کنند و در این خصوص باید در جهت رفع مشکلات انان تلاش کرد.

همچنین حق دادی، مدیرکل ورزش و جوانان استانهم با اشاره به اینکه در آستانه هفته جوان هستیم گفت:: ۱۵ عنوان برنامه شاخص و ۲۵۰ برنامه به مناسبت این هفته در سطح استان مرکزی با هدف ایجاد شادی و نشاط در جوانان برگزار می‌شود.

کارگروه نشاط اجتماعی در شهرستان‌های استان مرکزی برگزار می‌شود

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.