آقازاده؛

افزایش ۱۳ درصدی تردد مسافران نوروزی در جاده‌های استان مرکزی / حمایت از کالای ایرانی نیازمند همراهی مردم و مسئولان

استاندارمرکزی از افزایش ۱۳ درصدی تردد مسافران نوروزی در جاده‌های این استان خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی گفت: میزان تردد مسافران نوروزی در جاده‌های استان در ایام تعطیلات سال نو تاروز هشتم فروردین امسال ۱۳ درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

آقازاده افزود: شمار تلفات حوادث رانندگی هم در محور‌های ارتباطی استان مرکزی از ۲۸ اسفند تا هشتم فروردین ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه نوروز پارسال کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: نظارت و ارزیابی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفراستان مرکزی با جدیت دنبال می‌شود و بر اساس گزارش‌ها آماده سازی شهر اراک برای استقبال از بهار نسبت به سال‌های قبل بی نظیر بوده است.

حمایت از کالای ایرانی نیازمند همراهی مردم و مسئولان

استاندار مرکزی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: تحقق این هدف اقتصادی مهم نیازمند همراهی هدفمند و عملی مردم و مسئولان دارد.

وی با اشاره به توجه مسئولان استان مرکزی به ایجاد فضای مفرح و با نشاط در ایام نوروز افزود: در این راستا برنامه‌های خوبی عملیاتی شده است.

آقازاده ادامه داد: داشتن روحیه شاداب و با نشاط نیازمند ساز و کار و محیط مناسب است که نمونه‌ای از این مهم با همکاری شهرداری اراک با افتتاح جشنواره لاله‌ها محقق شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های فضای شاد و مفرح در سطح استان و اراک کافی نیست ونیاز است که مدیریت شهری در مناطق مختلف استان برنامه‌های مدونی را در این راستا طراحی و اجرا کند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نوروز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.