آقازاده:

بهبود معیشت مردم مهترین دغدغه رهبری

استاندار مرکزی بهبود معیشت مردم را مهترین دغدغه رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   سید علی آقازاده استاندار مرکزی در ششمین جلسه استانی ستاد اجرایی خدمات سفر این استان با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: بهبود معیشت مردم مهترین دغدغه مقام معظم رهبری است و باید تمامی دستگاه‌ها به طور جدی به این مهم بپردازند.

آقازاده با اشاره به گردشگران نوروز افزود: از ابتداد امسال تا کنون بیش از ۳ میلیون خودرو از محور‌های استان مرکزی تردد کرده اندو موجب شد استان مرکزی رتبه چهارم تردد خودروی نوروزی در کشور شود.

وی ضمن تشکر از از کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی اضافه کرد: خوشبختانه در ۴ روز نخست نوروز هیچ تصادف منجر به فوتی در استان ثبت نشده که علاوه بر تلاش مسئولان نقش مردم هم در کاهش تلفات جاده‌ای مهم است و امیدواریم با فرهنگ سازی هرساله نتایج بهتری در کاهش تلفات جاده‌ای در طول سال داشته با شیم.

استاندار مرکزی با اشاره بازدید‌های سرزده روزانه در ایام نوروز اضافه کرد: بنده و معاونان هر روز از مراکز مختلف خدمات رسان بازدید می‌کنیم و خدمات این مراکز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی افزایش ۱۲ درصدی تردد خودرو و افزایش ۳۴ درصدی اسکان گردشگری در مراکز رسمی اقامتی استان مرکزی در روز‌های اول نوروز را خوب ارزیابی و بیان کرد: بایداین مسیر را با قوت ادامه دهیم.

فرمانداران شهرستان‌های استان مرکزی هم با ارایه آمار عملکرد خود در این چند روز ابتدای سال ۹۷، از آمادگی کامل نیرو‌ها برای خدمات رسانی به مسافران گفتند.

انتهای پیام / ج

ششمین جلسه استانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی

برچسب ها: استانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.