رضا دهقان مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته کشور را بر گردن آویخت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رضا دهقان کاراته کای با استعداد باشگاه کاراته آوای رزم قم که زیر نظر مجید عبدالحسینی سرمربی فعلی تیم ملی کاراته امید ایران تمرین می کند، توانست مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی کاراته نونهالان ایران را با شایستگی بدست بیاورد و به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.

دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی رده سنی نونهالان که با حضور بیش از ۸۰۰ کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر ری استان تهران در حال برگزاریست.

رضا دهقان کاراته کای آینده دار قمی که چندین مدال بین المللی از مسابقات جام ایران زمین،جام وحدت و دوستی ارومیه و جهانی شیتوریو را در کارنامه دارد در مصاف حریفان خود با اقتدار به پیروزی رسید و پس از کسب مدال برنز قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی نونهالان کشور دعوت شد.

در این دوره از مسابقات رضا دهقان کاراته کای با استعداد باشگاه آوای رزم در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم با چهار برد پیاپی به مقام سوم دست دست پیدا کرد و اولین نشان کاراته استان قم در بخش کومیته مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان در روز نخست را به نام خود ثبت کرد و مدال برنز قهرنانی کشور را بر گردن آویخت.

سال گذشته نیز سید محمد سیدان جاسبی دیگر کاراته کای باشگاه آوای رزم قم توانسته بود اولین مدال تاریخ کاراته استان قم را در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی نونهالان با مدال نقره وزن مثبت ۵۰ کیلوگرم بر گردن خود بیندازد.

انتهای پیام/ح

 رضا دهقان مدال برنز قهرمانی کشور را بر گردن آویخت

برچسب ها: سرویس ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسینی
۱۳:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
ماشاالله مثل همیشه عالی
آخرین اخبار