کاراته‌کا‌های استان قم باکسب۷ مدال رنگارنگ طلا،نقره و برنز به کار خود در پیکار‌های سبک کیوکوشین کان قهرمانی کشور پایان دادند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در حالی که قمی‌ها در تمام سطوح سنی علاقه زیادی به فعالیت همگانی و قهرمانی در رشته‌های رزمی دارند،کاراته دربین ورزش‌های رزمی یکی ازرشته‌های پرطرفدار است و باشگاه‌های زیادی در این رشته به پرورش استعدادها و نخبه‌های می‌پردازند.

در شرایطی که کاراته ازسبک‌های زیرمجموعه متعددی برخوردار است،کاراته‌کاهای قم در اعزام‌های متعدد سبک‌ها باحریفان شرکت کننده در میادین داخلی و برون‌مرزی به رقابت می‌پردازند و به همین دلیل هر ساله در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش قم،کاراته دارای بیشترین ورزشکار افتخارآفرین از میادین بین‌المللی است.

این رشته ورزشی در طول سال افتخارات و مدال‌های زیادی از میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم به ارمغان می‌آورد، افتخاراتی که در بخش کنترلی آن با حضور در مسابقات بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی رقم می‌خورد و در بخش غیر کنترلی آن سبک‌های این رشته می‌درخشند.

این رقابت‌ها را سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید افراسیابی تهران میزبانی کرد و تیم اعزامی از استان قم به مربیگری شهریار مسعودی در مجموع یک نشان طلا، سه مدال نقره و سه نشان برنز دست یافت تا یکی از موفق‌ترین دوران حضور خود در پیکارهای کشوری این سبک را تجربه کند.

جدید‌ترین موفقیت کاراته قم از مسابقات سبک‌های این رشته، به افتخار آفرینی کاراته‌کاهای سبک کیوکوشین کان اختصاص دارد که مسابقات آن در سطح قهرمانی کشور با حضور چهره‌های شاخص و مدعی از استان‌های مختلف به انجام رسید و قم مجموعا هفت مدال آن را به خود اختصاص داد.

در این رقابت‌ها تیم اعزامی از استان قم چهار فینالیست داشت اما تنها در یکی از فینال‌ها امیرمهدی استیری موفق به کسب پیروزی برابر حریف خود شد و به مقام قهرمانی دست یافت تا تنها نشان طلا را برای تیم قم به ارمغان بیاورد اما سه فینال دیگر با شکست محمدرضا بیگلری، امیرحسین علی‌حسینی و علیرضا جمالی همراه بود و این سه کاراته‌کا صاحب نشان نقره شدند، ضمن اینکه سه مدال برنز نیز نتیجه تلاش و رقابت محمدرضا نادری، سیدیاسین موسوی و محمدهادی اسماعیل‌نیا از مسابقات این دوره بود.

انتهای پیام /ح

7 مدال کاراته‌کاهای قم از رقابت‌های قهرمانی کشور

برچسب ها: سرویس ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار