ضرورت معرفی مزایای دولت الکترونیک به مردم

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مزایای دولت الکترونیک باید به درستی به مردم تبیین و شناسانده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با مسئولان ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به نقش موثر ارتباطات گفت: امروزه شکل ارتباطات تغییر یافته و تنگاتنگ شده است که در این خصوص باید به درستی برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اهمیت تبیین و شناساندن جایگاه دولت الکترونیک به مردم افزود: سرعت در کار، جلوگیری از ائتلاف وقت و ممانعت از سود جویی فرصت طلبان از مزایای دولت الکترونیک است که باید به درستی برای مردم معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به نقش تاثیرگذار شبکه‌های مجازی در ارتباطات هم اشاره کرد و گفت: فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت که باید تلاش کنیم تهدید‌ها صحیح مدیریت شده و به فرصت تبدیل شود.

آیت الله رسول فلاحتی نظارت بر حسن اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها، ارتقای کیفیت ارایه خدمات به مردم و توجه به کارکنان را از وظایف مدیران دستگاه‌ها دانست.

توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری واطلاعات گیلان نیز به جایگاه استان در خدمات رسانی ارتباطاتی و فناوری اطلاعات درحوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: گیلان در زمینه زیر ساخت‌های ارتباطات در بخش‌های تلفن ثابت، تلفن همراه، فناوری اطلاعات، پست جزء استان‌های اول تا دهم کشور است.

باقری منش مدیر کل پست گیلان نیز با بیان اینکه ۸۰۰ واحد پستی در استان فعال است گفت:پارسال بیش از ۲۵ میلیون فقره محموله پستی از گیلان صادر و وارد شد و بیش از ۲ میلیون آدرس مشترکان هم به روز رسانی شد.

آمویی مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان هم گفت: ۲ هزار و ۴۳۹ روستای گیلان از خدمات تلفن ثابت و بی سیم برخودار است و نیمی از این روستا‌ها اینترنت دارد.

خوش پسند مدیر شرکت زیر ساخت‌های ارتباطات گیلان نیز گفت: در حال حاضر ۹۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان ایجاد شده است و پهنای باند اینترنت ۲۳۰ گیگ است که این روند نسبت به میانگین کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

 

انتهای پیام/م.ع

تبیین درست مزایای دولت الکترونیک به مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.