اعزام 23 نفر زیارت اولی به عتبات

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: ۲۳ زیارت اولی از محل اجرای نیات موقوفات منطبق استان به عتبات و عالیات اعزام شدند.

اعزام 23 نفر زیارت اولی به عتباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه ازجمله نیات موقوفات استان کرمان طرح اعزام زیارت اولی ها است افزود: در راستای اجرای این طرح امسال ۲۳ نفر از زائران باراولی از بین خانواده‌ هیأت امنا و خادمین اماکن متبرکه، معرفی شده از سوی دفاتر ائمه‌ جمعه استان کرمان، بهزیستی، مساجد و کمیته امداد استان کرمان انتخاب و همراه با زائرین سراسر کشور به کشور عراق اعزام شدند.


وی تصریح کرد : طی ۴ سال گذشته حدود ۱۶۵ زائر در قالب کاروان حرم حسینی به کربلا اعزام شدند که با توجه به اولویت‌های سازمانی اوقاف این تعداد زائر از میان اقشار کم درآمد وافراد مناطق محروم استان انتخاب می‌شوند.


حجت‌الاسلام فاطمی گفت: همه هزینه‌های این سفر زیارتی از محل عواید و درآمد موقوفات منطبق در شهرستان‌های کرمان، راین، ماهان، انار، شهداد و ریگان تأمین شده است.


انتهای پیام/س

 

۲۳ زیارت اولی به عتبات و عالیات اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار