پليس راور سارقان احشام را هنگام سرقت ناكام گذاشت

فرمانده انتظامي راور گفت: با همكاری خوب مردم با پليس و سرعت عمل ماموران 2 سارق منزل و همچنين 3 سارق هنگام سرقت احشام دستگير شدند.

پليس راور سارقان احشام را هنگام سرقت ناكام گذاشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ علی اميری فرمانده انتظامي راور گفت: در پي وقوع چند مورد سرقت منزل و احشام در سطح شهرستان، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وی افزود: در اين رابطه ماموران پليس آگاهي شهرستان در پي دريافت گزارش وقوع يك مورد سرقت احشام به سرعت به محل اعزام و موفق شدند 3نفر سارق را هنگام سرقت چند راس دام دستگير كنند.

سرهنگ اميری بيان داشت: در ادامه نيز با تلاش ماموران 2نفر كه به علت سرقت منزل تحت تعقيب پليس بودند با همكاري خوب شهروندان در يكي از نقاط شهر شناسائي و دستگير شدند.

وي با اشاره به كشف6 فقره سرقت و تحويل سارقان به دستگاه قضائي تصريح كرد: پليس با جديت تمام در راستاي پيشگيري و كشف جرم انجام وظيفه مي كند كه در اين رابطه همكاري خوب مردم با پليس بسيار مهم و اثربخش است.

فرمانده انتظامي راور در پايان گفت: پيشگيري از وقوع جرائم مختلف به ويژه سرقت در اولويت كاري پليس قرار دارد كه ضروري ترين نوع مشاركت شهروندان در اين راستا اهتمام بيشتر در نگهداري از اموال شخصي و افزايش ضريب ايمني اماكن و وسايل نقليه است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار