استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

خدمات مطلوب هلال احمر در حوادث اخیرِ استان

هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در حوادث اخیر این استان خدمات مطلوبی به مردم ارائه کرد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ استاندارکهگیلویه وبویراحمد در دیدار با کارکنان جمعیت هلال احمر استان گفت: کار اعضاء جمعیت هلال احمر یک کار بشر دوستانه است و و این کار ارزشمند و شایسه تقدیر است.
علی محمد احمدی افزود: اعضاء جمعیت هلال احمر استان در راستای اهداف سازمانی در بحران‌های مختلف از جمله حادثه سقوط هواپیما در پایان سال گذشته و حادثه زلزله اخیر در شهرستان‌های بویراحمدو دنا به خوبی از عهده وظایف خود برآمده و در این خصوص خدمات ارزنده‌ای را به حادثه دیدگان ارائه کردند.
وی با بیان اینکه باید در این حوادث نقاط ضعف خدمات رسانی را شناسایی و راهکار‌های لازم برای رفع این مشکلات ارائه شود گفت: حادثه ناگوار سقوط هواپیما و حادثه زلزله در شهرستان‌های بویراحمد و دنا موجب شد نیرو‌های امداد رسان تجارب خوبی را برای کمک رسانی به حادثه دیدگان بیاموزند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هم در این دیدارگفت: ۶۸۵ چادر در اردواگاه‌ها برای اسکان اضطراری مردم در شهر‌های یاسوج و سی سخت و همچنین مراکز درمانی برای اسکان بیماران توزیع شد.
آقای جهانبین افزود: ۲۱۵ چادر در بین مردم حادثه دیده و ۳۵۰ چادر نیز در بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده و هزار ۵۷۰ چادر نیز در انبار‌ها وجود دارد که در صورت نیاز هم از ظرفیت چادر‌ها و هم از ظرفیت استان‌های معین استفاده می‌شود.
وی با بیان اینکه در مجموع هزار و ۱۰۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان زلزله برپا شده است گفت: از ابتدای وقوع زلزله تا کنون ۱۴ تیم ارزیاب، ۶۰ تیم اسکان، ۹ تیم جستجو، ۱۵۵ امداد گر و ۲۵ تیم خورو‌های عملیاتی در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
جهانبین با اشاره به اینکه تا کنون ۲۲۷ تیم واکنش سریع از استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگراستان‌های مختلف به برای جستجو به محل سقوط هواپیما اعزام شده اند گفت: سه روز پیش نیز ۴۰ نفر از امداد گران از استان‌های مختلف و محلی اعزام شده اند و کار جستجو در آخرین بقایایی اجساد حادثه دیدگان سانحه هوایی سقوط هواپیما ادامه خواهد داشت.
در پایان این برنامه استاندار با پوشیدن کاور هلال احمر عضو افتخاری این جمعیت شد.
انتهای پیام/غ

اسکان اضطراری زلزله زده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.