فرمانده نیروی زمینی ارتش در تربت جام:

خارج شدن آمریکا از برجام موضوع جدیدی نیست

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:خارج شدن آمریکا از برجام موضوع جدیدی نیست که دشمن شروع کرده باشد آمریکا از روزی که انقلاب به پیروزی رسید دشمنی را آغاز کرده است.

خارج شدن آمریکا از برجام موضوع جدیدی نیست/آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکندامیرسرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه بازدید از تیپ ۳۸ زرهی تربت جام درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ با اشاره به خارج شدن آمریکا از برجام وعدم عمل به تعهدات بین المللی گفت: آمریکا از روزی که انقلاب به پیروزی رسید دشمنی را آغاز کرده و فقط تاکتیک‌ها متفاوت بوده و الان تاکتیک دشمن بحث برجام است.
 
وی تصریح کرد:ما از اول گفتیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و الان دوباره تکرارمی کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده نیروی زمینی ارتشبا اشاره به اهداف سفرش به تربت جام شهرستان وحدت شیعه و اهل سنت افزود: خوشحالم که به خدمت مردم خوب و مهربان تربت جام رسیدم ودر این شهرستان تیپ بسیار خوبی داریم که برای بررسی از آخرین وضعیت تیپ بهره‌مند شویم و اگر لازم باشد به پرسنل و مردم شریف منطقه کمک کنیم.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری بااشاره به آمادگی ارتش در مقابل تهدیدات دشمن و حضور داعش در افغانستان افزود: پرونده داعش و داعشی‌ها و طومارآن‌ها الحمدالله با تلاش و ید وکفایت سربازان اسلام درهم کشیده شد و ما هیچ خطری از ناحیه داعش احساس نمی‌کنیم و این موجب نمی‌شود آمادگی‌ها را دست کم بگیریم بلکه حتما و همواره بایستی در این مسیر حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: الحمدالله یگان‌های قدرت‌مند نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایرنیرو‌های مسلح کشورآمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدات را درهر نقطه کشوررا دارند گرچه هیچ خطری کشور راتهدید نمی‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وحدت سپاه و ارتش گفت: ما با برادران سپاهی یک روح در جسم‌های مختلف هستیم و هیچ تفاوتی با همدیگر نداریم و همواره گفتیم سپاهی و ارتشی یک لشکرالهی است و الان به همین شعار که در شعورهمه کارکنان نیرو‌های مسلح هست ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کنیم.

امیر سرتیپ حیدری حیدری افزود:دشمنان اسلام و قرآن بداند بین سپاه وارتش ذره‌ای اختلاف و فاصله نیست بلکه این دو مولود انقلاب مطیع اوامر فرماندهی معظم کل قوا، ملت قهرمان ایران و یک روح در دو جسم هستند

انتهای پیام//ز. ج
 

اظهارات فرمانده نیروی زمینی ارتش در تربت جام

برچسب ها: ارتش ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.