منویات مقام معظم رهبری در برجام جامعه عمل پوشانده نشد

امام جمعه ریگان گفت: منویات مقام معظم رهبری در برجام جامعه عمل پوشانده نشد.

منویات مقام معظم رهبری در برجام جامعه عمل پوشانده نشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان به خروج ابلهانه ویک جانبه امریکا از برجام اشاره نمود واظهار کرد: خروج امریکا از برجام درس ها وعبرت هایی برای ملت وبرای دولت دارد .

وی ایراز کرد: یکی از درس های عبرت اموز این است که ما باید طوری شرط می گذاشتیم وتصمیم می گرفتیم که امریکا امروز به ما نخندد.

امام جمعه ریگان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند فریب لبخند دشمن را نخورید وبه وعده ای که می دهد اعتماد نکنید اظهار کرد: کسانی که نظریه با دنیا ونظریه با کدخدا را مطرح می نمودند وگروهای انقلابی را تندرو ودلواپس معرفی می کردند فراموش نکنند که امریکا در حالی از برجام خارج شد که در مسیر هسته ای دها امتیاز نقد از ما گرفت .

رنجبر ماهانی بیان داشت: دها تحریم جدید در قالب افراد وشرکتهای ایرانی به راه انداخت. 

وی افزود: ما با خروج از برجام نه شماتت می کنیم نه خوشحالیم ونه می خواهیم انتقام بگیریم چون سیاست دشمن دامن زدن به اختلافات داخلی است .

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: یکی از درس های عبرت اموز برجام این است که بیش از حد به دشمن اعتماد نکنیم که امام خمینی ره فرمودند جهالت است که تصور کنید امریکا به صلاح ما یک قدم بردارد.

 رنجبر ماهانی بیان داشت: اعتماد بیش ازحد به دشمن باید یک درسی برای دستگاه دیپلماسی کشور باشد که ضعف وکاستیها را جبران کند .

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها وبارها مذاکره کننده گان را حمایت نمودند ومورد تفقد خودشان قرار دادند وبا شرط وشروطی هم معظم له برجام را تائید کردند اما اینکه ما بگوییم صدرصد برجام مورد تایید رهبری بوده است این حرف درستی نیست چون مقام معظم رهبری در اصل برجام شرطو شروطی را گذاشتند که این شرط وشروط محقق نشد .

امام جمعه ریگان اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری در برجام جامعه عمل پوشانده نشد .

رنجبر ماهانی بیان داشت: امریکا امروز طاغوت زمان است ودوست دارد تمام کشورها با خروج وی از برجام خارج شوند وکشورهایی که در برجام بمانند را مجازات کند.

 وی بیان داشت :ما در ده سال گذشته که دولتها امدند ورفتند به شعارهای سال عمل نشد واگر در 10سال گذشته شعارهای سال عمل می شد امروز ما از تحریم های نظام سلطه مقتدرانه بیرون می امدیم.

 امام جمعه ریگان اظهار کرد یکی از پیامدهای خروج امریکا از برجام امروز ایجاد دو قطبی ودو دستگی هم در امریکا وهم بین امریکا واروپا به وجود امده است. 

رنجبر ماهانی اظهار کرد رئیس جمهور سابق امریکا خروج امریکا از برجام را پشت کردن به متحدانش اعلام کرده است .

وی بیان داشت نصب تابلوهای سفارت امریکا در قدس هم زمان شده است با خروج امریکا از برجام،برای اینکه جریان مقاومت را امریکا بتواند کنترل کند وتامین امنیت رژیم صیهونیستی را بتواند تامین کند .

امام جمعه ریگان به انتخابات لبنان اشاره نمود واظهار کرد انتخابات لبنان یک شکستی مفتضحانه برای امریکا بود وبازنده اصلی انتخابات لبنان، امریکا ورزیم صیهونیستی وعربستان وبرنده اصلی جریان مقاومت وحزب الله با کسب 67کرسی بود .

رنجبر ماهانی به هفته هلال احمر اشاره نمود واظهار کرد هلال احمر شهرستان در بدترین شرایط اب وهوایی ومناطق صعب العبور به اهالی این شهرستان خدمات رسانی ارائه می نماید .

وی از کادر پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران که با پیگیریهای فرماندار شهرستان در منطقه مستقر وبه اهالی ریگان خدمات رسانی ارائه نمودند قدردانی نمود .

امام جمعه ریگان اظهار کرد در این تیم بیش از 40نفر از کادر پزشکی بیمارستان امام حسین ع که در منطقه حضور یافتند تشکر نمود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار