ترابیان: وضعیت تیم فوتسال مس سونگون پیگیری می‌شود

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: وضعیت تیم مس سونگون برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا پیگیری می‌شود، زیرا آبروی یک ملت و کشور در میان است.

ترابیان:وضعیت تیم فوتسال مس سونگون پیگیری می شودعباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم فوتسال مس سونگون هنوز مدیرعاملی را انتخاب نکرده است و ما به صورت دوستانه با "کافی" که یکی از نمایندگان این باشگاه است در ارتباط هستیم. این فرد نقش سرپرست مس سونگون را دارد.

ترابیان افزود: این مسئله که یک نفر به صورت غیرقطعی به عنوان سرپرست با ما در ارتباط باشد، کافی نیست و ما این موضوع را قابل قبول نمی‌دانیم. اگر مراحل اداری تیم مس سونگون برای حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به درستی و مدت زمان معلوم انجام نشود برای ما دردسر به وجود می‌آورد.

ترابیان ادامه داد: در صورتی که این تیم شرایط لازم را برای خود به وجود نیاورد و تمامی موارد لازم برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌ها را نداشته باشد بدون هیچ تردید و چشم پوشی این تیم کنار گذاشته خواهد شد و با برگزاری جلسه‌ای با مسئولان، یک تیم دیگر را انتخاب کرده و نمی‌گذاریم یک باشگاه به آبروی یک ملت و کشور خدشه‌ای وارد کند.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بر گفته‌های عباس ترابیان مهر تائیدی زد وگفت: تیم فوتسال مس سونگون برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعلام آمادگی کرده است، اما برای حضور در این مسابقات هنوز شرایط لازم را نداردو وضعیت این تیم برای شرکت در مسابقات آسیایی در هفته پایانی اردیبهشت با برگزاری جلسه‌ای پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

وضعیت تیم فوتسال مس سونگون در دست پیگیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار