مامور پلیس آمریکا دخترش را در مدرسه به باد کتک گرفت! + فیلم

یک مامور پلیس آمریکا که بخاطر بی احترامی دخترش به معلم خود به مدرسه فرا خوانده شده بود پس از حضور در مدرسه و مواجهه با دخترش دست به اقدامی وحشیانه زد.

شلاق زدن وحشیانه دختر 14 ساله توسط پلیس در مدرسه! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه یک مامور پلیس اهل میامی آمریکا را با دختر 14 ساله اش در داخل مدرسه به تصویر می کشد. " ریموند روزاریو" 44 ساله که بخاطر بی احترامی دخترش به معلم خود به مدرسه فرا خوانده شده بود پس از حضور در مدرسه و مواجهه با دخترش دست به اقدامی عجیب زد.

این ویدئو نشان می دهد این مامور پلیس ابتدا چند ضربه به سر و صورت دخترش می زند و سپس در حالی که موهای او را گرفته با کمربند چند ضربه شلاق به پشت او می نوازد. این صحنه وحشتناک در داخل دفتر مدرسه و در مقابل چشمان چند نفر از مسئولان مدرسه رخ داد. در ادامه این دختر که از رفتار وحشیانه پدرش شرم زده شده بود به گوشه ذفتر پناه می برد و روی زمین می نشیند.

بنا به گزارش شبکه تلویزیونی NBC یکی از دو کارمند  زن حاضر در لحظه وقوع این حادثه زن بارداری بود که از نزدیک شاهد تنبیه وحشیانه این دختر توسط پدرش شد. مسئولان مدرسه با بازبینی این ویدئو در حال بررسی دقیق حادثه هستند. گفته می شود این مامور پلیس خاطی نیز از کار خود معلق شده است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

بدآموزی عجیب معلم در کودکستان آمریکایی! +فیلم

رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با زن 65 ساله +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
دختر قلب وروح پدر نباید اینگونه تحقیر بشه این پدرباید بفکرپیری وتنهایش باشه .
Netherlands
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
خب داره ادب یادش میده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
ترامپ چرا به مسائل کشورش رسیدگی نمیکنه
-
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
ای گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا براشون متاسفم واقعا