رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با زن 65 ساله +فیلم

رفتار وحشیانه چند مامور پلیس آمریکا با یک راننده زن سالخورده سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با  زن 65 ساله خبرساز شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه چند مامور پلیس آمریکا را با یک زن 65 ساله به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این چهار مامور با بکار بردن عبارات زشت و زننده " رز کمپبل" را از خودروی شخصی اش بیرون می کشند. این حادثه روز 4 می و در یکی از جاده های ایالت جورجیا رخ داد.

در این ویدئو ابتدا مامور پلیس "جیمز لگ " به خودروی این زن سلخورده نزدیک شد و پس از کمی صحبت شروع به داد زدن کرد. سپس مامور پلیس دیگری نیز به او ملحق شد و در ادامه مامور لگ با استفاده از زور تلاش کرد این زن را از خودرو بیرون بکشد. آنها با گفتن این جمله که " تو باید از ماشینت پیاده شوی" سعی کردند این زن را از ماشینش پیاده کنند. این زن در حالی که مقاومت می کرد گفت : " این رفتاری غیر قابل قبول است قربان!"

در ادامه یک خودروی پلیس دیگر در پشت خودروی رز توقف کرد و دو مامور پلیس دیگر به دو مامور نخست پیوستند وتلاش کردند تا با استفاده از زور، رز را از خودرو پیاده کنند.

پس از این حادثه این زن در مصاحبه با WSB گفت هرگز انتظار چنین رفتاری را از پلیس آمریکا نداشته است. رز گفت برای او دیدن این صحنه ها مانند دیدن صحنه های یک فیلم سینمایی بود. رز گفت آنقدر دچار استرس شده بود که احساس می کرد قلبش هر لحظه ممکن است منفجر شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی جورجیا با انتشار اطلاعیه ای ضمن براز تاسف از این اتفاق گفت که مطمئنا این طرز برخورد از نظر پلیس غیر قابل قبول است و به هیچ وجه معرف سازمانی که او در آن کار می کند نیست.

عاقبت زورگویی به یک مرد بی خانمان! +فیلم

انتهای پیام/

برخورد غیرانسانی پلیس آمریکا با زن سالخورده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ebrahimi
۱۰:۲۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باسلام بدوستان وهمراهان. اینم یه صحنه دیگه ازرفتارهای تبعیضآمیزپلیس امریکانسبت به سیاهپوستان امریکائیست که امری عادی شده..
United States of America
قانع
۰۴:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
پليس امريكا بيش از حد لازم محتاط و شكاك است و انجا دست هركسي ممكنست اسلحه باشد من نميدانم مگر دستور پليس به كسي كه بايد از ماشين بيرون بيايد غير قانوني است ؟ و اگر شخص حاضر به خروج نبود معمولا مگر پليس كاري جز اين ميكند ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سیفو مراد
۲۲:۵۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
لعنت به این صهیونیستی های بی هویت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
رفتار بی رحمانه دارند این پلیس امریکایی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
با این رفتارهای وحشیانه در توهم خود نسخه حقوق بشری برای دیگران میپیچند! و تصور میکنند که دیگران هم چشم و گوش بسته از آنها می پذیرند . خداوند ریشه ظلم و صهیونیست و آمریکا را از روی زمین بخشکاند انشاءا... مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
سیاهپوست بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشالله نابودی دشمنان اسلام
Germany
محمدرضا
۱۰:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
روشنفکر ها کجان ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
هرچی جرم وجنایتکار از کشور امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
کارشون خیلی بی رحمانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
ترامپ بره مشکل کشورشو حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
رفتار وحشیانه دارند