بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

لزوم برخورد قاطع و هوشمندانه مسؤولان به خروج آمریکا از برجام

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با صدور بیانیه‌ای برخورد قاطع و هوشمندانه مسؤولان را به خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام خواستار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این بیانیه آمده است: اخیراً باردیگر شاهد بدعهدی آمریکا، این شیطان بزرگ در کلام امام راحل(ره) بودیم، پیشتر ایالات متحده با قلدرمآبی، برجام این توافق بین‌اللملی را به راحتی زیر پا می‌گذاشت و این بار هم با وقاحت تمام از آن خارج شد تا همچون ادوار گذشته شاهد بدعهدی آن باشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأکید کرده است: البته جای شگفتی از این اقدام عهدشکنانه وجود ندارد، چراکه کار دشمن، دشمنی کردن است؛ به طور مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی از عدم خوش‌بینی به این مذاکرات سخن به میان آوردند و صریحاً به این مطلب اشاره داشتند که وقتی این‌ها خرشان از پل گذشت با وقاحت بازمی‌گردند و به ریش شما می‌خندند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: با وجود این رهبر معظم انقلاب برای اجازه شروع مذاکرات به تصمیم رسانده شدند و جریان‌هایی خاص به صورت مستقیم و غیر مستقیم، به نحوی جریان‌سازی فکری و مطالبه عمومی را برای متمایل شدن خواص جامعه و عوام مردم برای مذاکره با غرب سامان دادند تا به جز موافقت برای شروع مذاکرات چاره ای نداشتند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داده است: در حالی که در دوره پسابرجام شاهد انواع عهدشکنی‌ها از جانب آمریکا و اروپا بودیم، ایران همچنان بر طبق دستورات شرع و اخلاق دیپلماسی اسلامی، همچنان به توافق خود پایبند بود تا مبادا هزینه الغا و خروج از برجام را بپردازد.

در این بیانیه تأکید شده است: تصویب قانون مادر تحریم ها موسوم به کاتسا، قرار دادن ایران در لیست کشورهای حامی تروریسم، تأخیر و به بن‌بست رساندن قراردادهای خرید هواپیماهای مسافربری، تصویب قانون محدودیت ویزای ایرانیان، قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی و اعمال دستور موسوم به 13224 که به موجب آن نه تنها سپاه بلکه شرکت‌ها، نهادها و دستگاه های همکاری‌کننده با آن نیز در فهرست تحریم‌ها قرار خواهند گرفت، تنها حکایت‌گر بخشی از این داستان است که آمریکا برجام را نه به عنوان قراردادی بین‌المللی و مورد توافق همه طرف‌ها که به عنوان حربه‌ای برای محدود کردن ایران در برنامه هسته‌ای خود و تعمیم آن به برنامه موشکی و دخالت در امور داخلی ایران در نظر گرفته است.

 بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرده است: بازی پلیس خوب و پلیس بد اروپا و آمریکا نیز برای پایبند کردن ایران به توافقی است که کد خدا از آن خارج شده است و می تواند آن‌گونه که بخواهد رفتار کند و در این میان ایران همچنان گرفتار در محدودیت‌ها با هم‌پیمانان کدخدا دلخوش به توافقی بی‌حاصل بماند تا از حق مسلم خود در صنعت هسته‌ای و دیگر صنایع مورد هجمه غرب کوتاه بیاید.

در پایان این بیانیه اذعان شده است: مطالبه این تشکل دانشجویی برخورد قاطع و هوشمندانه مسؤولان مربوطه مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری، به دور از مسامحه و تساهل، هم‌سو و هدفمند برای منافع، عزت و سرافرازی ملت و کشور اسلامی‌مان است.

 

انتهای پیام/م

 

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخصوص خروج آمریکا از برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار