دیپلمات آمریکایی: دلیلی ندارد فکر کنیم انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به ضرر صلح تمام می‌شود!

سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در آستانه اجرایی شدن تصمیم یکجانبه واشنگتن درباره انتقال سفارت آمریکا به قدس مدعی شد این اقدام به ضرر «صلح» نخواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، به رغم تداوم اعتراضات فلسطینیان به اقدام روز دوشنبه آمریکا در گشایش سفارت آمریکا در قدس اشغالی، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی، ادعا کرد هنوز برای برقراری صلح در منطقه امیدواری وجود دارد و واشنگتن قصد کمک به مردم فلسطین را دارد.

او در مصاحبه با فاکس نیوز با اشاره به موج اعتراضات فلسطینیان مدعی شد: واکنش آن‌ها خوب نبوده است. ولی وضع روحی آنان با گذشت زمان تغییر خواهد کرد؛ زیرا آن‌ها در خواهند یافت که آمریکا دست خود را برای برقراری صلح دراز کرده است و لازم است مردم توجه خود را به مسائل مهم‌تر مانند کیفیت زندگی، دسترسی به زیرساخت‌های بهتر، تامین امنیت بیشتر و بهره‌مندی از بیمارستان‌ها و خدمات درمانی مطلوب‌تر معطوف سازند!

 سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی مدعی شد: آمریکا برای کمک به فلسطینیان اینجاست و هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به ضرر صلح تمام می‌شود.  من فکر می‌کنم باید پیشرفت داشته باشیم.

فریدمن همواره یکی از طرفداران شهرک‎سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی بوده است. وی تایید کرد ترامپ از طریق ویدیو در این مراسم شرکت می‌کند و جرد کوشنر، داماد ترامپ، شخصا در این مراسم سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

گفتگوی سفیر آمریکا با فاکس‌نیوز درباره انتقال سفارت به قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار