درخواست سرکرده القاعده از پیروانش برای مقابله با آمریکا

سرکرده گروه تروریستی القاعده در پیامی ویدئویی از پیروانش درخواست کرد در پی تصمیم آمریکا برای انتقال سفارتش به قدس، برای مقابله با این کشور به پا خیزند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، «ایمن الظواهری»، سرکرده گروه تروریستی القاعده گفت تصمیم آمریکا برای انتقال سفارتش به قدس نشان از آن دارد که مذاکرات و مماشات فلسطینی‌ها ناموفق بوده است و از طرفدارانش درخواست کرد تا علیه آمریکا شورش کنند.

او -که پس از مرگ «اسامه بن لادن»، سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده در سال 2011، سمت او را عهده‌دار شد- در یک ویدئوی پنج دقیقه‌ای تحت عنوان «تل‌آویو هم سرزمین مسلمانان است»، گفت اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، روشن و صریح بود و او چهره حقیقی جنگ‌های صلیبی مدرن را آشکار کرد. مصامحه و مماشات با آمریکا بی‌فایده است و تنها باید با آمریکایی‌ها مقابله کرد.

سرکرده القاعده در ویدئوی پنج دقیقه‌ای خود ادعا کرد کشورهای مسلمان با ورود به سازمان ملل که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته است و تسلیم شدن در برابر شورای امنیت و مجمع عمومی، در دفاع از مصالح مسلمانان ناکام مانده‌اند.

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی امروز دوشنبه در هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم اشغالگر صهیونیستی، به قدس منتقل می‌شود. فلسطینی‌ها برای تظاهرات‌ در روز افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی، از جمله تظاهراتی در نوار غزه، نزدیک مرز رژیم صهیونیستی آماده هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار