تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سه راهکار "فراکسیون امید" برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس/فردا جدی‌تر به موضوع ورود می‌کنیم

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید راهکارهای فراکسیون متبوعش را برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس تشریح کرد.

سه راهکار فراکسیون امید برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس/فردا جدی‌تر به موضوع ورود می‌کنیممحمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نشست روز گذشته (یکشنبه 23 اردیبهشت) فراکسیون متبوع خود گفت: هیئت رئیسه فراکسیون امید به صورت بسیار کوتاه در مورد انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌ها و مجلس بحث و بررسی انجام داد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با بیان اینکه ما به صورت مصداقی درباره انتخابات هیئت رئیسه وارد بحث نشدیم، تاکید کرد: در این جلسه تصمیم خاصی درباره انتخابات هیئت رئیسه‌ اتخاذ نشد، اما درباره انتخابات هیئت رئیسه برخی معتقد بودند که روسای تعدادی از کمیسیون‌ها با دوستان امیدی همراه هستند و توانمندی لازم را دارند.

وی ادامه داد: شاید در برخی کمیسیون‌ها هم تعداد فراکسیون امیدی‌ها در حدی نیست که بتوان تغییراتی را ایجاد کرد براین اساس انتخابات درباره چند کمیسیون تثبیت شده و اعضا درباره بقیه کمیسیون‌‌ها نسبت به تغییرات تصمیم لازم را اتخاذ می‌کنند.

تابش با اشاره به مباحث پیرامون انتخابات هیئت رئیسه مجلس هم بیان کرد: در این مورد سه نظریه مطرح شد، اینکه برای همه سمت‌های هیئت رئیسه لیست جدا بدهیم یا با دیگر فراکسیون‌ها ائتلاف کنیم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید افزود: درباره ائتلاف با دو فراکسیون دیگر در انتخابات هیئت رئیسه مجلس هم باز نظرات متفاوتی ارائه شد، اینکه با یکی از فراکسیون‌ها تنها ائتلاف کنیم یا به صورت سه جانبه باشد.

نماینده مردم اردکان تاکید کرد: قرار است، در نشست فردا صبح فراکسیون امید در این مورد به صورت مفصل‌تر بحث و بررسی شود و اگر مقدور باشد به یک تصمیم‌گیری نهایی برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار