مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در استان ایلام برگزار می شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: نهضت بزرگ انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل با همراهی و پشتوانه مردمی، به پیروزی رسید و امروز الگویی برای همه ملت‌های آزادیخواه و استکبارستیز جهان است.

آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در استان ایلام برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; حجت‌الاسلام علی چراغی پور بیان کرد: امام راحل یکی از چهره‌های منحصربه‌فرد و ممتاز جهان اسلام در عصر حاضر بوده است.

وی، بابیان اینکه شخصیت الهی با رهبری خاص خود با بهره‌گیری از احکام الهی و اسلامی توانستند نهضت بزرگ انقلاب اسلامی را با همراهی و پشتوانه مردمی، به پیروزی برسانند و امروز الگویی برای همه ملت‌های آزادیخواه و استکبارستیز جهان است.

چراغی پور، نشست‌های گرامیداشت ستاد ارتحال امام راحل از اسفندماه 96 آغازشده است، اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار محترم ایلام، مقرر شد که مراسمات 14 و 15 خرداد به‌صورت متمرکز در مسجد جامع شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

وی، بابیان اینکه در 30 نقطه از استان برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسمات از 10 خردادماه سال جاری در مناطق مختلف شهری و روستایی آستان آغاز می‌شود که هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برای برگزاری باشکوه این آیین در سطح استان ایجادشده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این آیین‌ها، اضافه کرد: مراسم گرامیداشت 15 خرداد 1342 به مناسبت شهادت بیش از 30 از مردم ایلام در بمباران هوایی رژیم بعثی در سال 61 نیز در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

برگزاری گرامیداشت ارتحال امام راحل در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.