مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

تفسیر سوره فتح شعار محوری مبلغان در ماه میارک امسال است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:با توجه به محتوی سیاسی اجتماعی سوره فتح ماه مبارک امسال این سوره به عنوان شغار محوری نام گذاری شده و کتاب‌هایی در حوزه تفسیراین سوره به چاپ رسیده است

تفسیر سوره فتح شعار محوری مبلغان در ماه میارک امسال استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  حجت الاسلام کاظم لطفیان  در نشست خبری با بیان اینکه با محوریت این سوره بیش از هزار حلقه تفسیر علمی تخصصی در خراسان رضوی فعالیت خواهند داشت افزود:  با دستگاه‌های اجرایی استان نیز مکاتبه شده است که فعالیت‌های تبلیغی شان را بر این سوره متمرکز کنند.

وی تصریح کرد: همچنین سه مفسر برجسته از مرکز تفسیر قم به استان اعزام خواهند شد که در شهر‌های مشهد، نیشابور، سبزوار مستقر می شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه‌ هایی هم برای جزء خوانی خیابانی داریم که با توجه به آب و هوای مناسبی که در پیش داریم در فضا‌های باز و پارک‌ها این مراسم را برگزارخواهدشد.

حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود:: با توجه به مناسبت‌های تاریخی در ماه مبارک رمضان از مبلغین خواسته شده است به صورت ویژه با توجه به رحلت حضرت خدیجه (س) به خدمات این بانو و همچنین بحث دستگیری اجتماعی از مستمندان با توجه به تولد امام حسن (ع) بیشتر پرداخته شود.

وی گفت: با تقارن سالروز ارتحال امام راحل با شب‌های قدر برنامه هایی به شکل مطلوبی در راستای تحکیم بنیان‌های انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود و شعار سال و اندیشه‌های رهبری در این برنامه ها تبیین می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  گفت: انشالله مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال باشکوهتر برگزار شده و مردم پایمردی خودشان را به آرمان‌های امام راحل نشان دهند وهمچنین مراسم روز قدس نیز با توجه اتفاقات اخیر باید با شکوه بیشتری برگزار شود.

 حجت الاسلام لطفیان افزود: برنامه‌های تبلیغی فرهنگی ما در طول سال ادامه دارد و اعتقادی به برنامه‌های مقطعی در حوزه فرهنگی نداریم و به همین دلیل در تمامی طول سال این برنامه‌ها برگزار می‌شود. در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های تبلیغی و قرآنی سازمان تبلیغات با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

اعزام ۳۳۰۰مبلغ در ماه مبارک رمضان به روستا‌های خراسان رضوی

وی گفت: برنامه ما در این ماه به صورتی خواهد بود که هیچ نقطه‌ای در استان بدون مبلغ نباشد و هر جایی از ما درخواست مبلغ داشته باشد موظف به پاسخگویی هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  افزود: برنامه ریزی لازم برای اعزام ۳۳۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به روستا‌های خراسان رضوی انجام شده است.

حجت الاسلام لطفیان افزود: در طول سال به طور پیوسته هزار مبلغ در استان مشغول فعالیت هستند که دو هزار نفر دیگر به آن اضافه می‌شود و حدود ۳۰۰ نفر نیز در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم خارج از استان اعزام خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: ماموریت ویژه شبکه تبلیغ ترویج اعتقادات و تحکیم باور‌های دینی است و ماموریت ویژه‌ای نیز در حوزه مسائل اجتماعی داریم و آن مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد است که مبلغین ما سعی در پاکسازی جامعه از این آسیب‌ها خواهند داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: یک از ماموریت‌های مهم ما حمایت از جلسات قرآن خانگی است که در حوزه تامین محتوا انجام خواهد شد و در سال گذشته 20 هزار مجلد قرآن کریم در خراسان رضوی توزیع شده است.
 
انتهای پیام//ا.س

 

برچسب ها: ماه رمضان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.