رئیس کمیته استیناف فدارسیون فوتبال؛

پرونده محرومیت پیروانی هنوز به دستمان نرسیده است

علیرضا صالحی گفت: پرونده محرومیت افشین پیروانی هنوز به کمیته استیناف ارسال نشده است تا آن را بررسی کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی گفته می شود جلسه كميته استيناف طبق روال همیشگی روز گذشته برگزار و پرونده تجديدنظر خواهی افشين پيروانی بررسی شد و طبق برنامه قرار است ادامه رسیدگی  این پرونده هفته بعد انجام شود اما رئیس کمیته استیناف این موضوع را تکذیب کرد.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه ای روز گذشته درباره پرونده تجدید نظر خواهی پیروانی نداشتیم چرا که  این پرونده  هنوز به دستمان نرسیده است. 

او ادامه داد: هر زمان که این پرونده را دریافت کنیم دستور جلسه آن را صادر کرده و مشخص می کنیم که نیاز به حضور پیروانی در جلسه است یا در غیاب او رای نهایی را صادر می کنیم. البته باید ببینیم که دلایل پیروانی برای تشکیل جلسه تجدید نظر کافی است یا نیازی به رسیدگی دوباره ندارد. 

صالحی درباره اینکه طبق ماده 71 حداقل مدت محرومیت یکسال و حداکثر محرومیت مادام العمر برای پیروانی باید در نظر گرفته شود، خاطر نشان کرد: پرونده افشین پیروانی را هنوز دریافت نکردم تا دراین باره نظر بدهم و به صورت غیبی هم نمی توانم رای تجدید نظر خواهی پیروانی را پیش بینی کنم. 

انتهای پیام/ 

واکنش رئیس کمیته استیناف درباره بررسی پرونده افشین پیروانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار