روغنی: امور مالی باشگاه پرسپولیس باید جوابگوی پول گمشده برانکو باشد

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: امور مالی باشگاه باید جوابگوی ۲۰۰ هزار دلار از حقوق گمشده برانکو باشد.

روغنی: امور مالی باشگاه پرسپولیس باید جوابگوی پول گمشده برانکو باشدابوالفضلی روغنی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت قرارداد برانکو اظهار کرد: برانکو با تیم ما قرارداد دارد و زمان لازم برای تمدید قرارداد این مربی را داریم. برانکو مربی با تجربه‌ای است و قصد داریم او را درپرسپولیس حفظ کنیم.

برانکو دوست دارد در پرسپولیس بماند

او ادامه داد: برانکو دوست دارد در تیم پرسپولیس بماند و به طور حتم فصل آینده هم هدایت تیم ما را بر عهده خواهد داشت. با توجه به اینکه ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کنند و بودجه شان از طریق این وزارتخانه تامین می‌شود، بنابراین برای امضای قرارداد برانکو به تاییدیه وزارت ورزش نیاز داریم.

روغنی درباره اینکه ۲۰۰ هزار دلار از مبلغ قرارداد برانکو گم شده است، بیان کرد: امور مالی باشگاه پرسپولیس باید جوابگوی پول گمشده برانکو باشد و شفاف سازی در این باره صورت بگیرد.

با گزینه‌های مطرح شده برای سرپرستی تیم صحبت نکردیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره گزینه‌های جانشینی پیروانی تصریح کرد: پیروانی به حکم محرومیتش اعتراض کرده است و کمیته استیناف قرار است رای نهایی را در این باره صادر کند. پیروانی فوتبالیست شایسته‌ای بوده است و امیدوارم محرومیتش لغو شود. همچنین با گزینه‌های مطرح شده برای سرپرستی تیم صحبت نکردیم.

او درباره وضعیت اصغر نیک سیرت مترجم برانکو اظهار کرد: جلسه کمیته انضباطی باشگاه برای بررسی اظهارات نیک سیرت هنوز تشکیل نشده است تا تصمیم نهایی در این باره گرفته شود. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم هنوز رای نهایی خود را در این باره صادر نکرده است.

بازیکنان تمایل به ماندن در پرسپولیس دارند

روغنی درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: همه بازیکنان به تیم خود تعصب دارند و تمایل به ماندن در پرسپولیس دارند. پرسپولیس تیم بزرگی است و پوشیدن لباس این تیم برای بازیکنان افتخار بزرگی محسوب می‌شود. بازیکنان در صورت ترک پرسپولیس به تیم‌های درجه ۲ اروپا می‌روند.

توافق نهایی محرمی با دیناموزاگرب صحت ندارد

او درباره توافق نهایی صادق محرمی با باشگاه دیناموزاگرب بیان کرد: هیچ درخواستی از باشگاه دیناموزاگرب برای جذب صادق محرمی دریافت نکردیم؛ بنابراین توافق محرمی با این باشگاه صحت ندارد.

جشن صعود به مرحله بعد آسیا را در آزادی می‌گیریم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر الجزیره امارات اظهار کرد: بازیکنان ما بعد از برگزاری جشن قهرمانی روحیه مضاعفی پیدا کردند و برانکو به خوبی تیم الجزیره امارات را آنالیز کرده و ما آماده این بازی است. تیم ما قصد دارد در امارات نتیجه لازم را کسب کند تا جشن صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی بگیریم.

او در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه قرار است مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس را برگزار کنیم و برای این مراسم از مسئولان عالی رتبه هم دعوت کردیم. امیدوارم جشن باشکوهی در خور نام پرسپولیس گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
خب شما هم عضو هیئت مدیره هستی دیگه منظورتون از باشگاه پرسپولیس دقیقا کی هستش مگه خود واژه پرسپولیس کسی هست که باید جوابگو باشه
آخرین اخبار