مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: وضعیت بدهی‌ها و تعداد طلبکاران را مشخص کردیم و نگرانی درباره بازرسی ناظران AFC وجود ندارد.

امیر علی حسینی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور ناظران AFC  برای بازدید از تیم های لیگ برتری اظهار کرد: نمایندگان آسیا به صورت رندوم باشگاه های لیگ برتری را مورد ارزیابی قرار می دهند. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد به طور حتم ناظران از این باشگاه هم بازدید می کنند.

او ادامه داد: ناظران AFC پنج معیار مالی، ورزشی، زیرساختی، پرسنلی و حقوقی باشگاه ها را بررسی می کنند. همچنین سازمان لیگ برتر به خوبی معیارهای استاندارد سازی «ای اف سی» را مورد بررسی قرار داده و ایرادها و اشکالات را به باشگاه ها گوشزد کرده است تا در زمان حضور ناظران ای اف سی با مشکل مواجه نشویم. وضعیت بدهی ها و تعداد طلبکاران خود را مشخص کردیم و  به ناظران ارائه می دهیم. نگرانی بابت بازرسی ناظران از باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرار است امروز رای دادگاه CAS بابت محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه صادر شود، بیان کرد: با توجه به اینکه وکیل خارجی باشگاه پیگیر این پرونده است هنوز نامه جدیدی درباره محرومیت باشگاه  دریافت نکردم. منتظر هستیم تا رای دادگاه عالی ورزش( CAS) اوایل خردادماه  صادر شود.

قضات دادگاه عالی ورزش بعد از دیدن مدارک لبخند زدند 

او درباره اینکه چقدر امیدواری به لغو محرومیت باشگاه پرسپولیس وجود دارد، گفت: قضات دادگاه  CAS زمانی که مدارک ، مستندات و نامه رضایت باشگاه ریز اسپور ترکیه را دیدند لبخند زدند و این نشان می دهد که دفاعیات ما درست بوده است.

لزومی به حضور نماینده فیفا در دادگاه عالی ورزش نیست

حسینی درباره اینکه فیفا هم باید از رای صادر شده خود دفاع کند،بیان کرد: لازم نیست که نماینده فیفا در جلسه حضور داشته باشد و دفاعیه خود را طی نامه ای می تواند به دادگاه عالی ورزش ارسال کند. نماینده باشگاه ریز اسپور هم در جلسه آخری حضور نداشت اما نامه رضایتش را به دادگاه فرستاد. به هر حال دادگاه CAS مرجع بالاتر قضایی است و این نهاد اجرایی باید درباره محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه نظر نهایی خود را اعلام کند. به هر حال امیدوار به لغو محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه هستیم.

حسینی درباره اینکه جانشین پیروانی شده است، خاطر نشان کرد: من چند سال مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس بودم و در کنار زادمهر و پیروانی شاگردی کردم.  در بازی رفت برابر الجزیره امارات روی نیمکت تیم نشستم و کارهای سرپرستی انجام دادم و در بازی برگشت هم باید این کار را انجام بدهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار