روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی هر سازمان است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه برعهده دارد.

روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی هر سازمان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛   یدالله موحد در دیدار با مدیریت و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به مناسبت روز روابط عمومی برگزار گردد، افزود: اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

این مقام قضائی تصریح کرد: اهمیت این نقش در قوه قضائیه در سخنان مقام معظم رهبری که در دیدار روسای دستگاه قضا بر امر اطلاع رسانی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی تاکید داشتند؛ قابل مشاهده است، و این امر اثرگذاری مسئولیت روابط عمومی دستگاه قضا را دو چندان می کند.

وی اظهار داشت: 27 اردیبهشت ماه فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط‌عمومی را به عنوان هنر هشتم تبیین و از فعالان این عرصه خطیر که به صورت جهادی در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تجلیل شود.

موحد در پایان خاطر نشان ساخت: روز روابط عمومی را به فعالان این عرصه، بالاخص مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و قضائی استان کرمان خصوصا مدیران و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان تبریک و توفیقات روز افزون آنان را از خداوند منان خواستارم.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.