همدردی گوینده خبر تلویزیون با مردم فلسطین +عکس

فضه‌سادات حسینی گوینده خبر شبکه یک با انتشار تصاویری از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی صفحه اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کرد.

همدردی گوینده خبر تلویزیون با مردم فلسطین +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز دوشنبه در فلسطین به یکی از مرگبارترین درگیری‌ها میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان از سال 2014 تا کنون تبدیل شد. در تظاهرات این روز، نظامیان رژیم صهیونیستی دست کم 59 فلسطینی را به شهادت رساندند و بیش از 2700 نفر دیگر را مجروح کردند.

در حالی که گازهای اشک آور به سمت تظاهرکنندگان در نوار غزه پرتاب می‌شد و گلوله‌ها مبارزان را نشانه گرفته بودند، تنها 60 کیلومتر دورتر از این مکان، «جرد کوشنر»، داماد دونالد ترامپ -که به همراه همسرش ایوانکا در مراسم افتتاحیه سفارت جدید آمریکا در قدس حضور داشت- در یک سخنرانی خواستار اتحاد شد.

این جنایت صهیونیست‌ها خشم افراد بسیاری را در سرتاسر جهان برانگیخت و هرکس به نوعی به آن واکنش نشان داد. فضه‌سادات حسینی گوینده خبر صداوسیما نیز با انتشار تصاویری از جنایت اخیر صهیونیست ها صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.

حسینی نوشت:
این روزهای فلسطین ...
این روزهای دنیا ...
اللهم عجل لولیک الفرج ...

همدردی گوینده خبر تلویزیون با مردم فلسطین +عکسهمدردی گوینده خبر تلویزیون با مردم فلسطین +عکسهمدردی گوینده خبر تلویزیون با مردم فلسطین +عکسهمدردی گوینده خبر تلویزیون با مردم فلسطین +عکسهمدردی گوینده خبر تلویزیون با مردم فلسطین +عکس

انتهای پیام/

جنایت صهیونیست‌ها در غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار