نماز جمعه میتینگ سیاسی و عبادی جناح‌ها نیست

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: نماز جمعه میتینگ سیاسی و عبادی برای یک جناح خاص نیست و باید شرایط برای حضور تمام اقشار به‌ویژه جوانان فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در جلسه شورای اداری فارس، گفت: حجت الاسلام دژکام مورد اعتماد رهبری قرار گرفت و مفتخر شدند به نمایندگی ایشان در استان فرهیخته فارس.

وی ادامه داد: امیدوارم حجت الاسلام دژکام خلع نبود آیت الله ایمانی را پرکند.

حجت الاسلام مروی تصریح کرد: استان فارس و شهر شیراز مهم است و همواره شخصیت‌های بزرگی را در خود جای داده که فهرست بلند و طولانی خواهد شد و امروز هم علمای بزرگی را در خود جای داده است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: کار در اینگونه مجموعه‌ها بسیار سخت است، زیرا با انسان‌های بزرگی مواجه است و از طرفی راحت است، زیرا با افرادی اهل کتاب و مطالعه کار می‌کند.

وی تاکید کرد: عالم دین باید از مشکلات مردم آگاه باشد و راه برای رفع مشکلات داشته باشد و وظیفه عالم دین به تنهایی گفتن حلال و احرام نیست بلکه باید در کنار مردم زندگی کند.

حجت الاسلام مروی افزود: مسائل دینی تنها حلال و حرام نیست و اگر پیامبران تنها به این مورد توجه داشتند که هیچکس دشمن آن‌ها نمی‌شد و مبلغ اصلی دین باید در تمامی موارد و صحنه‌ها حاضر باشند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، گفت: امروز نماز جمعه ما در دنیا دارای جایگاه است و باید فرصتی فراهم شود که همه اقشار در آن حاضر شوند، زیرا نماز جمعه متینگ سیاسی و عبادی یک گروه خاص نیست بلکه همه گروه‌ها باید در نماز جمعه شرکت کنند به خصوص جوانان باید در صحنه حاضر شوند.

وی یادآور شد: کسانیکه در راه راست هستند که با حضور در نماز جمعه به مسیر خود ادامه می‌دهند و کسانیکه در راه مناسب نیستند نیز در نماز جمعه به مسیر مناسب می‌روند.

مروی در پایان نیز حکم مقام معظم رهبری جهت امامت جمعه آیت‌الله دژکام در شیراز را قرائت کرد.
انتهای پیام/ر

صحبت های حجت الاسلام مروی در جلسه شورای اداری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار