ملت ایران زیر با زور نمی رود و تسلیم نمی شود

امام جمعه پاریز گفت :تسلیم نشدن ملت ایران و نرفتن زیر بار زور موجب موضع خصمانه سردمداران آمریکا علیه نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه پاریز در شهرستان سیرجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه ،موضع خصمانه آمریکا را علیه اسلام عنوان کرد و گفت: در اقدام غیر قانونی و غیر اخلاقی انتقال سفارت آمریکا  به بیت المقدس صهیونیست‌ها با همدستی امریکا ۷۰ نفراز جمله کودک ۸ ماهه به شهادت رساندن و ۲۹۰۰ نفر مجروح شدند و چرا جوامع بین المللی و کشور‌های عربی و اروپایی در وقوع این همه جنایات سکوت می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی اوج گرفتن انتفاضه مردم فلسطین علیه صهیونیست‌ها و آمریکا را مبارزه موثر در پاسخ به اقدامات آنان دانست و گفت: این قیام ریشه ظلم صهیونیست‌ها از جا می‌کند و ملت ایران همچنان حامی ملت فلسطین هستند و امروز اگرخیلی از حکومت‌های دست نشانده منطقه می‌گذاشتند توسط ملت‌های مسلمان بنیان ظلم وستم در منطقه از بین می‌رفت و سردمداران کفرهر گز نمی‌توانستند به مسلمانان ظلم کنند.

وی  خروج آمریکا از برجام را به خاطر ایستادگی ملت ایران و مقابله با توطئه‌ها و مقاومت اعلام کرد و گفت: ملت ما از حق قانونی خود هم دفاع می‌کند و مشکل از رئیس جمهور آمریکا است که هم می‌خواهد به ظلم و گستاخی خود ادامه دهد و هم با برجام در امور داخلی کشورایران دخالت داشته باشد و حتی قدرت دفاعی که حق مسلم هر کشوری است از ما بگیرد و این است که هرگز ملت ایران زیر بار زور نمی رود.

خطیب جمعه پاریز افزود: راه حل همه مشکلات مطیع فرمایشات رهبری بودن است و امروز هم اروپا منافع خود را در نظر دارد و آمریکا را هرگز رها نمی‌کند همانطور که خانم موگرینی گفته ما به ایران تضمین نمی‌دهیم وبا این حرف امروز مسئولین ما بدانند و که اعتماد ما در بحث برجام با اروپا اخذ تضمین محکم و قوی است وگرنه اروپاهم ازبه راحتی از برجام خارج می‌شود.

وی با اشاره به فتح خرمشهر در خرداد سال ۶۱ هم اشاره کرد و شکست دشمنان مستکبر نظام اسلامی را از عنایات خداوند و توجه حضرت حق به ملت ایران عنوان کرد و گفت:دشمنان ما در ۴۰ سال توطئه و دشمنی با نظام اسلامی شکست خوردند و بازهم شکست خواهند خورد و پیروز میدان نبرد ملت ایران و نظام اسلامی است که این وعده خداوند است که محقق می‌شود.

خطیب جمعه پاریز به مشکلات بخش پاریز از جمله اشتغال جوانان پرداخت و گفت: امروزه آلودگی معادن مس سرچشمه برای این بخش است، اما جوانان جویای کار و مستعد این بخش بیکار هستند که باید مسئولین در اشتغال آن‌ها همت داشته باشند.

وی ضمن تاکید برجلوگیری از اسراف آب هم گفت: بحران آب در این بخش جدی است و باغات و مزارع خشکیده است و دامداری هم رو به نابودی است که هم مردم و هم مسئولین در رفع این بحران تلاش کنند.

انتهای پیام/ی

بحران آب جدی است و باید در مصرف آب دقت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار