مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد؛

۴۰۰۰ مکان در مشهد نیازمند دریافت تاییدیه ایمنی هستند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت:با توجه به ابلا غیه سازمان بازرسی کل کشور به سازمان آتش‌نشانی ساختمان‌هایی که تاییدیه ایمنی ندارند باید نسبت به دریافت تایید ایمنی از سازمان آتش‌نشانی اقدام کنند.

4000 مکان در مشهد نیازمند دریافت تاییدیه ایمنی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  آتشپاد دوم حسن جعفری افزود: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در حال بررسی و طبقه‌بندی این 4000 مورد هستند تا مشخص شود کدام ساختمان‌ها تاییدیه و پایان کار ندارند و کدام ساختمان‌ها پایانکار دارند، اما سیستم ایمنی آن‌ها به روز و آماده به کار نیست.

وی گفت: در پی ابلاغ این نامه از سوی سازمان بازرسی کل کشور با شهرداری‌های مناطق مشهد مکاتبه کردیم و خواستار شناسایی و معرفی ساختمان‌ها و اماکنی که به بهره‌برداری رسیده، اما تاییدیه ایمنی ندارند و همچنین پاساژ‌ها و سرا‌های قدیمی مشهد برای بازرسی و پیگیری برای تاییدیه ایمنی آن‌ها شدیم.

جعفری افزود: تاکنون بیش از 4000 ساختمان از سوی شهرداری‌های مناطق مشهد که به بهره‌برداری رسیده‌اند و تاییدیه ایمنی ندارند و یا اینکه درگذشته پایانکار دریافت کرده‌اند، اما فاقد ایمنی لازم هستند شناسایی و به آتش‌نشانی اعلام شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: سال گذشته بیش از 14 هزار و 94 بازدید از صنوف انجام شده که از این تعداد حدود 7 هزار و 60 واحد صنفی از سازمان آتش‌نشانی تاییدیه ایمنی دریافت کرده‌اند و مابقی نیز یا مراجعه نکرده و یا تغییر شغل داده‌اند.

انتهای پیام//م. ن
 

دریافت تاییدیه ایمنی از اتش نشانی مشهد

برچسب ها: شهرداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.