دستگیری عاملان سرقت گوشی تلفن همراه در مشهد

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: عاملان اصلی سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان در محدوده بلوار طبرسی مشهددستگیر شدند.

دستگیری عاملان سرقت گوشی تلفن همراه در مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  سرهنگ ابراهیم قربانزاده افزود: تیم‌های گشتی کلانتری رسالت مشهد در این ماموریت ضربتی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس سه تن از عاملان اصلی این سرقت‌های خشن را چهره‌زنی و مورد شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی گفت: ماموران کلانتری رسالت برای دستگیری ۲ تن از این سارقان خیابانی که سوار بر موتورسیکلت در خیابان المهدی قصد سرقت گوشی تلفن همراه یک شهروند را داشتند، وارد عمل شدند، اما متهمان به سرعت متواری شدند که در تعقیب و گریز پلیسی، ۲ جوان موتور سوار پس از تصادف با یک خودروی سواری پراید زمین گیر شده و پلیس آنان را به دام انداخت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی افزود: از این متهمان یک قبضه قمه بزرگ کشف و ماموران انتظامی بیش از ۴۰ فقره سرقت خیابانی این ۲ متهم را کشف کرده‌اند.

قربانزاده گفت: تیم دایره تجسس کلانتری رسالت مشهد، سومین متهم این پرونده را نیز پس از دقایقی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و در حال سرقت دستگیر کرد و این متهم در تحقیقات اولیه به 10 فقره 9 سرقت اعتراف کرد.

انتهای پیام//م. ن

50 فقره سرقت در کارنامه 3 سارق خیابانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.