۷ مجروح و دو کشته بر اثر حوادث رانندگی در استان سمنان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: حوادث رانندگی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان سمنان هفت مجروح برجای گذاشت و دو نفر جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: حوادث رانندگی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان سمنان هفت مجروح برجای گذاشت و دو نفر جان باختند.

وی تصریح کرد: از مجموع هشت سانحه جرحی و فوتی در محورهای استان سمنان وقوع شش مورد حادثه به علت واژگونی خودرو بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان افزود: با توجه به کویری و یکنواختی بودن محورهای استان امکان عدم هوشیاری راننده وجود دارد که همین امر باعث بروز حوادث تلخ می‌شود که رانندگان باید در این مواقع در حاشیه راه یا زائرسراها توقف و به‌طور کامل از خودرو پیاده شده و سپس طی مسیر کنند.

سرهنگ حسن خسروجردی گفت: خستگی و خواب‌آلودگی بیشترین عامل تصادفات استان را به خود اختصاص می‌دهد که به‌منظور جلوگیری از این قبیل پیشامدها به رانندگان استراحت یک ربع را بعد از هر دو ساعت رانندگی توصیه می‌کنیم.

وی اظهار داشت: هلال‌احمر و پلیس‌راه در محورهای استان سمنان به‌صورت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به مشکلات مردم هستند لذا از رانندگان تقاضا داریم در صورت نیاز به دارو و درمان یا نقص فنی در خودرو با شماره‌های ۱۱۲ یا ۱۱۰ تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل آن‌ها برطرف شود.

انتهای پیام / ق

حوادث رانندگی در جاده‌های سمنان ۷ مجروح داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار