استاندار خراسان رضوی؛

یکی از ماموریت های نظام کرامت بخشی و تکریم انسان هاست

استاندار خراسان رضوی گفت: توجه دادن مردم، خیران و مسئولان برای حضور و کمک به مراکز خیریه بهزیستی چون آسایشگاه معلولان و غیره با حفظ کرامت و عزت آنان اهمیت دارد

یکی از بزرگترین ماموریت های نظام جمهوری اسلامی کرامت بخشی و تکریم انسان هاستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رضا رشیدیان با حضور در آسایشگاه معلولان شهید فیاض بخش مشهد افزود: مردم و خیران می توانند با سرکشی و حضور در این مجموعه ها، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان، با مدد جویان تحت پوشش هم به گفت و گو و نشسته و ساعاتی شیرین را برای آنان رقم بزنند.

وی گفت : خدا را شاکریم که هر سال این فرصت فراهم می شود در مجموعه ای مثل فیاض بخش حضور یابیم و از نزدیک لحظاتی را با مددکاران و پرسنلی که با روحیه ایثار و از خودگذشتگی به این مدجویان خدمت می کنند، به گفت و گونشسته و درد دل و مسائل آنان را می شنویم.

استاندار خراسان رضوی افزود: هدف از این بازدیدهای مستمر توجه دادن به مردم و خیران و مسئولان برای حضور و کمک به این مراکز است.

وی گفت: برنامه ریزی برای توانمند سازی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی امری ضروری است و طی دولت های یازدهم و دوازدهم سال گذشته اقدامات موثری در این حوزه صورت گرفته است.

استاندار خراسان رضوی افزود:یکی از بزرگترین ماموریت های نظام جمهوری اسلامی کرامت بخشی و تکریم انسان ها ست و بارها امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به عناوبن مختلف بر این امر تاکید داشتند.

رشیدیان گفت: تعدادی از فرزندان تحت پوشش بهزیستی و مراکز خیریه جوانانی هستند که به سن ازدواج و اشتغال رسیده اند و باید در این زمینه ها مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از این مددجویان معلول با هم ازدواج کرده اند، مشمول قانون خانواده های دو معلول شده اند و برای مسکن آنان با بهزیستی هماهنگ و مذاکره شده تا مساله مسکن آنان را حل نماییم.

انتها پیام//ح.ص


بازدید استاندار خراسان رضوی از آسایشگاه معلولان فیاض بخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.