برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ثامن

شهردار منطقه ثامن گفت : برای ماه مبارک رمضان بیش از ده عنوان ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در دستور کار قرار دارد.

برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ثامنسید مصطفی نعمتی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد به برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها و تجلیل از نوروزه داران در خانه موزه شهیدان دهنوی اشاره کرد و گفت : اجرای برنامه ضیافت افطاری ساده در مساجد فعال منطقه و نیز طرح جمع آوری کتب قرآن و اهدای آن به جلسات قرآنی و مساجد محروم سطح شهر از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ثامن است .

وی افزود: شهرداری منطقه ثامن همزمان با ماه مبارک رمضان با اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری و برنامه‌های فضاسازی شهری، تلاش گسترده خود را برای تزریق روحیه و نشاط معنوی در کالبد شهر و در بین شهروندان به کار گرفته است .

شهردار منطقه ثامن ادامه داد: بخشی از برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در راستای تکریم مناسبت‌های ویژه این ماه از قبیل: ولادت امام حسن (ع)، شهادت امام علی (ع)، لیالی قدر و عید فطر، در قالب فضاآرایی محیط شهری متناسب با این ایام و بخش دیگر هم اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح محلات منطقه پیش بینی شده است .

نعمتی افزود : برپایی مسابقات و بازی‌های بومی محلی در ساعات پس از افطار از برنامه‌هایی است که برای شب‌های ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است .

وی با اشاره به برپایی نمایشگاهی با عنوان (از غدیر تا قدر) در بولوار شهدای حج گفت : بدون شک یکی از موضوعات حائز اهمیت در ماه مبارک رمضان پرداختن به جایگاه والای حضرت امیرالمومنین علی (ع) و سبک زندگی ایشان به عنوان شهید بزرگوار این ماه است و در این باره نیز با مشارکت هیئت امنای مسجد و حسینیه گدای علی (ع) و شورای اجتماعی و شهروندان محله عیدگاه، نمایشگاهی با عنوان ( از غدیر تا قدر) در مجاورت این مسجد واقع در بولوار شهدای حج برپا خواهد شد.

انتهای پیام// ف. ح
 
 
 
 


اعلام ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ثامن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.