۱۷ خرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگ رضوی

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگ رضوی در رسانه‌ها ۱۷ خرداد ماه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: هشتمین دوره جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی همزمان با دهه کرامت به میزبانی گیلان برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگ رضوی در رسانه‌ها ۱۷ خرداد ماه است.

وی از ارسال بیش از۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها خبر داد و افزود: آثار ارسالی درمحور‌های سبک زندگی رضوی، فرهنگ رضوی، سیره سیاسی اجتماعی رضوی، جلوه‌های رضوی واقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این جشنواره در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود اذعان کرد: بخش اصلی شامل مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، آثار رادیویی و تلوزیونی و شعر رضوی است.

فیروز فاضلی با اشاره به بخش ویژه جشنواره افزود: این بخش در ۳ رشته تصویرسازی، صفحه آرایی نشریه و طراحی جلد و آرم و نشانه برگزار می‌شود که بخش اینفوگرافیک نیز برای خبرگزاری‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه هر فرد می‌تواند در هر رشته ۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند تصریح کرد: گزیده آثار جشنواره در قالب مجموعه ایی منتشر و دبیرخانه در انتخاب آثار رسیده مختار خواهد بود.

 

انتهای پیام/م.ع

اعلام مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگ رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.