گیلان؛

ارسال 285 اثر به جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی

285 اثر به جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور با اعلام این خبر گفت: راه اندازی اتاق های فکر، یکی از اقدامات موثری است که بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برای جهت دهی مناسب جشنواره انجام داده است.
فیروز فاضلی افزود: برای دهمین سال متوالی میزبان جشنواره رضوی هستیم که چندین دوره جشنواره وبلاگ نویسی رضوی، نماز در آموزه های رضوی، جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری ها را برعهده داشتیم.
وی با بیان اینکه در سال 95 نیز مسوولیت جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه از مجموعه برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به ما سپرده شده است، افزود: این جشنواره در بخش اصلی شامل مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری است و در بخش ویژه؛ عکس، آثار رادیو و تلویزیون و شعر را شامل می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در سال 94 تعداد آثار رسیده در بخش های مختلف جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری ها شامل 1220 اثر بود که  از 17 استان کشور دریافت شد.
فاضلی با بیان اینکه تاکنون 285 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است، گفت: بررسی آثار توسط داوران معرفی شده از سوی معاونت مطبوعاتی و با مسوولیت مستقیم رضا مقدسی، دبیر تخصصی جشنواره از دیگر ویژگی های جشنواره است.
سومین جلسه اتاق فکر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، روز گذشته با حضور نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در اتاق های فکر جشنواره های موضوعی رضوی در استان ها در این اداره کل برگزار شد.



انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.