گشایش مسیر پیشرفت برای سمن های کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: افزایش برنامه های سمن ها در هفته جوانان سال جاری نشان از گشایش مسیر پیشرفت سمن های استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در دیدار با اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ابراز رضایت اهالی ورزش و جوانان از عملکردهای این حوزه مایه مباهات است و افزایش برنامه های سمن ها در هفته جوانان سال جاری نشان از گشایش مسیر پیشرفت سمن هاست.

وی ابراز امیدواری کرد: جوانان با شور و نشاط و انگیزه برای پیمودن ادامه این مسیر همچنان تلاش کنند.

امیری خراسانی افزود: انتظار ما این است سمن های جوانان استان با پرهیز از ورود به حاشیه و سیاسی کاری، به منظور خدمت رسانی به مردم فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: همانطور که از ابتدای ورود به اداره کل ورزش و جوانان استان، اولین جلسه رسمی با حضور دبیران سمن ها برگزار شد، این رویه حمایتی از سمن ها همچنان ادامه دارد و تلاشمان این است که مسیر پیش رو با حمایت های مسئولان و تلاش های بی وقفه جوانان به مقصد متعالی برسد.

روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه در سال گذشته در برنامه های اجرایی مربوط به حوزه جوانان رشد چشمگیری داشته ایم،گفت: با همت سمن های جوانان در هفته جوان امسال بیش از 500 برنامه فرهنگی در سطح استان برگزار شد.

وی از برگزاری کارگاه مطالبه اجتماعی به زودی در کرمان خبر داد و افزود: پیگیر برگزاری یک کارگاه توانمند سازی کشوری و نشست علمی پژوهشی در کرمان هستیم.

انتهای پیام/ب

دیدار اعضای مجمع سمن های جوانان استان کرمان با مدیرکل ورزش

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار