رئیس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه مشهد مطرح کرد؛

افزایش قیمت سبزی در دهه اول ماه رمضان

رئیس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه مشهد گفت: در اقلامی مثل ترخون، تربچه، ریحون و سوسن شاهد میزان گرانی بیشتری نسبت به سبزی‌های دیگر هستیم.

افزایش قیمت سبزی در دهه اول ماه رمضانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین مصدق افزود : وضعیت بازار در خصوص میوه‌های نوبرانه افزایش قیمت دارد به طوری که هندوانه در سطح کلی فروشی قیمت ۷۰۰ بوده که به مبلغ ۱۰۰۰ تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه اول ماه مبارک شاهد افزایش قیمت‌ها در سبزی هستیم، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان به دلیل مصرف زیاد سبزی هرساله شاهد افزایش قیمت در دهه اول هستیم که در نهایت قیمت‌ها به حالت اول خود باز می‌گردد.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه مشهد افزود: سبزی کالایی است که نمی‌توان قیمت آن را در واحد‌های صنفی بیش از حد فروخت به طوری که واحد‌های صنفی به قیمت ارزان‌تری عرضه می‌کنند تا با استقبال مشتری‌ها مواجه شوند.

 مصدق در خصوص تامین سبزی شهر مشهد گفت: با توجه به اینکه سبزی کالایی بوده که اگر از مسافت‌های دورتر وارد شود خراب می‌شود بیشتر سبزی مشهد از نیشابور، استان‌های شمالی و طبس بوده که نیشابور بیشترین سهم را به صورت سبزی‌های بسته‌بندی و کیلویی دارد.
 
انتهای پیام// ج.ر
 
 

 

قیمت سبزی در ماه رمضان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.