برگزاری جشن گلریزان روشندلان دارالقرآن در آمل

جشن روشندلان دارالقرآن روح الامین آمل با حضور روشندلان شهر‌های مازندران در آمل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمیدرضا جانبازی مدیرعامل دارالقرآن نابینایان و کم بینایان مازندران گفت: دارالقرآن نابینایان و کم بینایان در شهر‌های آمل، قائمشهر، ساری، بهشهر، گلوگاه، بابل، محمودآباد، نکا و میاندورود راه اندازی شده و امیدواریم در سال جاری با کمک نیکوکاران و مردم، مراکز قرآنی ویژه نابینایان در شهر‌های غرب استان نیز راه اندازی شود.

وی افزود: با توجه به علاقمندی نابینایان و کم بینایان به فراگیری قرآن، موسسه روح الامین دارالقرآن نابینایان و کم بینایان مازندران مصمم به ساخت مرکز قرآنی و دارالقرآن در شهر‌های غرب استان است.

مدیرعامل دارالقرآن نابینایان و کم بینایان مازندران از خیران خواست تا در ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی کمک‌های خود را برای ساخت مراکز قرآنی ویژه روشندلان استان اهدا کنند.

جانبازی که خود از جامعه نابینایان است، گفت: موسسه دارالقران روح الامین از سال ۱۳۸۴ با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی و برای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش قرآن فعالیتش را در مکان استیجاری آغاز کرد.

وی تعداد اعضای این موسسه را بیش از ۴۰۰ نفر از افراد نابینا و کم بینا اعلام کرد و افزود: حدود ۷۰ نفر از این افراد حافظ یک یا ۳۰ جزء قرآن کریم هستند.

انتهای پیام/ م

گلریزانی برای روشندلان دارالقرآن روح الامین آمل

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار