حاجی بیگی:کمیسیونی برای ساماندهی پرونده‌های حقوقی پرسپولیس تشکیل می‌دهیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار شد کمیسیون حقوقی تشکیل بدهیم تا پرونده‌های حقوقی سرخپوشان را سازماندهی کنیم.

حاجی بیگی:کمیسیونی برای ساماندهی پرونده های حقوقی تشکیل می دهیممحمد رضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: درباره موضوعات مختلف در جلسه هیئت مدیره بحث شد و درباره بازیکنانی که هنوز قراردادشان را تمدید نکردند در این نشست صحبت کردیم و قرار شد وضعیت این بازیکنان را مشخص کنیم. البته همه بازیکنان علاقمند به تمدید قراردادشان هستند و همه هم و غمشان این است که باشگاه پرسپولیس آسیبی نبیند.

کمیسیونی برای ساماندهی پرونده‌های حقوقی تشکیل می‌دهیم

او ادامه داد: بازیکنان برای تمدید قراردادشان خواسته‌هایی دارند، اما آن‌ها کماکان دوست دارند در پرسپولیس فوتبال خود را ادامه بدهند. پرونده‌های حقوقی در جلسه هیئت مدیره بررسی شد و به نتایج خوبی دست یافتیم و قرار شد کمیسیون حقوقی تشکیل بدهیم تا پرونده‌های حقوقی را سازماندهی کنیم و مشکل حقوقی نداشته باشیم.

حاج بیگی درباره این سئوال که بازی برگشت پرسپولیس برابر الدحیل قطر در شب تاسوعا برگزار می‌شود، گفت: تا بازی برگشت برابر الدحیل زمان زیادی مانده است و باشگاه با هماهنگی فدراسیون فوتبال راهکاری برای این موضوع در نظر می‌گیرد. البته بازی با الدحیل در شب تاسوعا فرصت خوبی است برای هواداران که در ورزشگاه آزادی عزاداری کنند. اگر برای هواداران سخت باشد برای تغییر زمان بازی با الدحیل قطر اقدام می‌کنیم.

حاج بیگی درباره وضعیت پرونده آنتونی گولچ بیان کرد: شرایط فراهم شده است تا مطالبات مالی گولچ را پرداخت کنیم و به تعهدات مالی خود در قبال طلبکاران عمل می‌کنیم. مشکلات مالی باشگاه برای چند سال گذشته است که تسویه بدهی‌ها به طور کامل برای ما سخت و طاقت فرسا است که وزارت ورزش باید در این زمینه به ما کمک کند. تخفیف‌هایی از برخی از شاکیان گرفتیم و در حال جمع و جور کردن پرونده‌ها هستیم، اما به صفر رساندن بدهی‌ها مشکل است. البته طلبکاران هم باید عنایت فرمایند و با باشگاه پرسپولیس همکاری کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

او درباره اینکه تیم تراکتورسازی قبل از توافق برانکو با پرسپولیس پیشنهاد مالی بالایی به او داده بود و آیا باشگاه پرسپولیس پیشنهادی بالاتر از تراکتورسازی به این مربی داده است، بیان کرد: برانکو علاقه خاصی به پرسپولیس دارد و مبلغ قرارداد برایش مهم نیست و کسب نتایج مطلوب جزء اهدافش در این تیم است. ما برای عقد قرارداد با برانکو مشکلی نداریم و او مناعت طبع دارد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت مسلمان گفت: گرشاسبی به صورت مفصل با مسلمان صحبت کرد و تکلیف این بازیکن بعد از جلسه اش با برانکو مشخص می‌شود.

حاج بیگی درباره اینکه وضعیت مدیر آکادمی پرسپولیس هنوز مشخص نشده است، بیان کرد: ترکیب مدیریت آکادمی مشخص شده است و به زودی به طور رسمی اسامی را اعلام می‌کنیم.

او در پایان درباره شایعه انصراف تیم پرسپولیس از سوپرجام خاطر نشان کرد: صحبتی در این باره نشده است، اما قرار است به زودی تصمیم نهایی در این باره اتخاذ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار