کاشانی:پرسپولیس شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما شایستگی حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بازیکنان تلاش زیاد می‌توانند به هدف خود در آسیا برسند.

کاشانی:پرسپولیس شایستگی قهرمانی در آسیا را داردجعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره رویارویی تیم پرسپولیس برابر الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و قدرتمندی است و به طور حتم با یک بازی حساب شده و با برنامه می‌توانیم از سد الدحیل قطر عبور کنیم.

او ادامه داد: تیم ما شایستگی حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بازیکنان و کادرفنی با تلاش زیاد می‌توانند به هدف خود در آسیا نائل شوند.

کاشانی درباره اینکه بازی برگشت برابر الدحیل قطر در شب تاسوعا برگزار می‌شود، تصریح کرد: مدیریت باشگاه بررسی می‌کند و در صورت اینکه مشکلی باشد برای تغییر بازی برگشت اقدامات لازم را انجام می‌دهد. قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده است و به نظر نمی‌رسد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر زمان بازی برگشت موافقت کند. معتقدم زمان بازی برگشت در روز خوبی برگزار می‌شود و در ورزشگاه آزادی با حمایت هواداران می‌توانیم تیم الدحیل را شکست بدهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و همه بازیکنان افتخار می‌کنند که در این تیم بازی می‌کنند و به طور حتم قراردادشان را تمدید می‌کنند.

انتهای پیام/

اظهارات کاشانی درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
ما محروم هستیم آقای بانک لج نکن مسلمان حیفه
آخرین اخبار