#سوم خرداد/ گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در فضای مجازی

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود، فرا رسیدن این روز بزرگ را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایران عزیز، کشور شیران و دلیران، مرز پرگوهری که در کارنامه درخشان خود از دیرباز تاکنون، ایستادگی‌ها و جانفشانی‌های بسیاری دارد. ناملایمات و فراز و نشیب‌های بسیاری  از سوی دشمنان به ایران سربلند  تحمیل شد تا پایه‌های اقتدارش سست شود، اما همواره دلیر مردان و شیران بیشه عشق و دلداگی در رکاب امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و تحت فرماندهی مردان بزرگ راه را به روی هر تجاوز و تعرضی بستند.

هشت سال دفاع مقدس، نمونه بارزی از ایستادگی و مقاومت است. جنگی نابرابر میان ایران و ابرقدرت‌های جهان که به لطف و اراده الهی و با رشادت‌های رزمندگان غیور کشورمان با ایثار و دلیری بسیار دفاع شد. یکی از شهرهای مرزی که می‌توان گفت سنگر ایران بود و در آن سالها اتفاقات تلخ زیادی را به چشم دید، خرمشهر خونین بود. بنابراین  از اهعمیت بالایی در دوران دفاع مقدس برخوردار بود. از این رو سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر در تاریخ و خاطر ایران ماندگار شد.

مردم هر ساله این روز را جشن می‌گیرند. به همین مناسبت کاربران فضای مجازی نیز با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود و با به راه انداختن هشتگ سوم خرداد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، این اتفاق تاریخی را گرامی داشتند که در ادامه برخی از آنها ارائه شده است.

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

خرمشهر

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار