دستگیری شرور مسلح قصرقند در عملیات ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از دستگیری شرور مسلحی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در بین شهروندان می‌کرد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر انجام اقدامات شرورانه توسط فردی در سطح شهرستان که با استفاده از سلاح گرم و سرد اقدام به ایجاد رعب و و حشت و قدرت نمایی می‌کرد و از اقدمات خودفیلم تهیه و در فضای مجازی انتشار می‌داد، بلافاصله شناسایی و دستگیری این شرور مسلح در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی اقدام به شناسایی متهم کرده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری این شرور شده و از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت به همراه مهمات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در پایان ضمن بیان اینکه متهم دارای سوابق کیفری گوناگون می‌باشد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و رفتار مجرمانه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/پ

دستگیری شرور مسلح قصرقند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.