دادستان اردبیل :

شرور بدنام و سابقه‌دار با عملیات ویژه در اردبیل دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: شرور بدنام و سابقه‌دار با عملیات ویژه دفتر دادستانی و نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: متهم سابقه‌دار با هویت م.ج که جزو شروران بدنام اردبیل بوده با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی و دفتر دادستانی با انجام یک عملیات ویژه در اردبیل دستگیر شد.

وی افزود: این فرد که دارای سابقه کیفری و جزو اراذل و اوباش تحت تعقیب شعبه دادستانی اردبیل بوده، دستور قضایی برای دستگیری وی از مدتی پیش صادر شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: شب گذشته در حالی که این فرد اقدام به شرارت و عربده‌کشی در محله علی آباد شهر اردبیل کرده بود پلیس اقدام به دستگیری وی کرده که به دنبال این اقدام این شرور با ماموران انتظامی درگیر شده و به آن‌ها حمله کرده است اما با اقدام به موقع دستگیر شده و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد.

عتباتی تصریح کرد: در این عملیات هیچ گونه حمله‌ای به واحدهای مسکونی در محل انجام نشده و خوشبختانه با هوشیاری و اقدام به موقع دفتر دادستانی و نیروی انتظامی توانستیم متهم را دستگیر کنیم.

عتباتی از برخورد با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی در اردبیل کنند، خبر داد و گفت: دادستانی با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی با هرگونه اقدام در راستای ایجاد شرارت و ناامنی در اردبیل برخورد قاطعانه داشته و با چنین افرادی هیچ گونه اغماضی ندارد تا امنیت و آرامش موجود در جامعه توسط چنین افرادی تهدید نشود.

انتهای پیام/پ

دستگیری شرور سابقه دار در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.