فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر مطرح کرد:

دستگیری «ماشاالله دراز» شرور معروف زورگیر در بندر خمیر

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از دستگیری فردی معروف به ماشاالله دراز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ بخشی فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایات متعدد مردمی و اهالی بندر پل و روستاهای اطراف شهرستان بندر خمیر و تعدادی از مسافرین و شهروندان مبنی بر زورگیری و شرارت فردی به هویت «ح -م» معروف به ماشاالله دراز موضوع شناسایی و دستگیری این شرور به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوابق نامبرده این فرد دارای پرونده‌های متعدد کیفری زورگیری، شرارت، نزاع و درگیری، ایراد ضرب و شتم، ایجاد ناامنی در محل، تهدید و ارعاب با سلاح و تجاوز به عنف را نیز در پرونده‌های خود داشته است که مأموران پلیس اطلاعات شهرستان با تشکیل یک اکیپ مجرب و با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی محل اختفای وی را شناسایی کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر اضافه کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی فرد شرور را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان معرفی کردند که از آن طریق روانه زندان شد.

با دستگیری این شرور متواری شهروندان و مسئولان شهرستان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی و ترافیکی در سطح شهرستان قدردانی کردند.

انتهای پیام/ب

ماشاالله دراز در بندر خمیر دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.