توزیع سبد کالا بین مددجویان بهزیستی میبد

رئیس اداره بهزیستی میبد از توزیع سبد کالا به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال بین مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی میبد خبر داد.

فلاح رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان گفت: طرح ضیافت مهر رمضان همه ساله در ماه مبارک رمضان با هدف دیدار با مددجویان، آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعالیت‌های بهزیستی، اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلات مددجویان و تلاش در راستای رفع مشکلات آن‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت قرار دارند و با مکاتبات وهماهنگی‌ها صورت گرفته از سوی بهزیستی با مجموعه ادارات شهرستان، مسئولین ارگان‌های دولتی و دیگر نهادی اجرایی در اجرای این طرح همکاری خوبی دارند.

فلاح در ادامه اظهار داشت: دخیل کردن ارگان‌ها و حتی واحد‌های صنعتی جهت تقبل هزینه‌های افطاری جامعه هدف بهزیستی، برنامه‌های افطاری جهت اعضای خانه‌های کودکان و نوجوانان، بازدید از منزل توانخواهان و زنان سرپرست خانوار و انعکاس اخبار برنامه‌های ضیافت مهر از اهم برنامه‌های اجرایی بهزیستی در ماه رمضان خواهد بود.

رئیس بهزیستی میبد خاطر نشان کرد: در قالب این طرح نیز سبد غذایی شامل کالا‌های اساسی و مورد نیاز خانوار‌های تحت پوشش با همکاری حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی توزیع می‌شود.

فلاح با اشاره به اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان جاری اظهار داشت: امسال نیز با همکاری و مساعدت خیرین سبد کالا به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال در قالب مواد غذایی شامل روغن، برنج، حبوبات، گوشت و غیره تهیه شده که طی بازدید‌های صورت گرفته توسط مسئولین شهرستان به تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش تحویل شد.

رئیس بهزیستی میبد به لزوم اهتمام خیرین برای رفع نیاز نیازمندان تاکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه این ماه، ماه میهمانی خداست و در این میان افرادی وجود دارند که از تهیه کمترین معاش زندگی محروم هستند؛ بنابراین افراد خیر یک امر خداپسندانه انجام دهند و با کمک‌های غیر نقدی به یاری این افراد بشتابند.

فلاح در پایان از همشهریان خیر و نیکوکار شهرستان درخواست داشت تا جهت مشارکت در این طرح کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۲۱۶۳۴۵۵۸۰۵۰۰۶ بانک کشاورزی ویژه هدایای خاص واریز یا به صورت نقد یا چک به این اداره تحویل دهند.

انتهای پیام/ ا

سبد کالا بین مددجویان بهزیستی میبد توزیع شد

برچسب ها: ماه رمضان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار